3 – 4 gadu vecu bērnu runas pilnveide didaktiskajās spēlēs
Author
Melne, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore – Lelde Melne. Darba tēma - “3 – 4 gadu vecu bērnu runas pilnveide didaktiskajās spēlēs”. Darba mērķis – teorētiski un praktiski pētīt 3 – 4 gadu vecu bērnu runas pilnveidi didaktiskajās spēlēs. Teorētiskajā daļā autore pēta un analizē zinātnisko literatūru par bērna attīstību un viņu runas attīstību 3 – 4 gadu vecumā. Empīriskajā daļā autore veic 2 posmos - pedagoģisko novērojumu un pedagoģisko izmēģinājuma darbību ar saviem izstrādātajiem materiāliem, apkopo datus un analizē pētījuma rezultātus. Pētījuma piedalījās 8 bērni vecumā no 3 – 4 gadiem. Pētījuma rezultāti liecina, ka izvirzītais pētījuma mērķis ir sasniegts – pierādīta didaktisko spēļu efektivitāte pirmsskolas vecuma bērnu runas pilnveidē. Kvalifikācijas darba apjoms: 31 lpp., 11 attēli, 4 tabulas, analizēti 35 literatūras avoti. Author of the qualification work – Lelde Melne. Theme of the work – “Improving the speech of 3-4 year old children through didactic game”. The purpose of the work is to theoretically and practically study the development of speech in 3-4 year old children in didactic games. In the theoretical part, the author studies and analyzes scientific literature on child development and their speech development at the age of 3-4 years. In the empirical part, the author performs 2 stages - pedagogical observation and pedagogical pilot activity with her own developed materials, collects data and analyzes the results of the study. 8 children aged 3-4 years participated in the study. The results of the study show that the set goal of the study has been achieved - the effectiveness of didactic games in the development of speech in preschool children has been proven. The volume of the qualification work: 31 pages, 11 pictures, 4 tables, 35 literary sources analyzed.