Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorJēkabsone, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:20Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:20Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105661
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68679
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Runas darbības aktivizēšana 1.vecumposmā pedagoģiskajā procesā”. Darba autore: Laura Jēkabsone Darba mērķis: Teorētiskā literatūrā pētīt un praktiskajā darbībā pārbaudīt bērnu runas attīstības sekmēšanas iespējas pirmā vecumposma bērniem. Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā tiek analizēta zinātniskā literatūra un interneta avoti par bērnu runas attīstību un to sekmēšanu pirmajā vecumposmā. Otrajā daļā tiek veikta empīriskā metode, kas ietver pedagoģisko novērošanu, eksperimentālo pedagoģisko darbību, rezultātu apkopošanu un secinājumi. Pētījuma tika iesaistīti 10 bērni no pirmā vecumposma, 2 līdz 3 gadi. Pētījuma rezultātā tiek iegūts, ka bērniem tiek piedāvātas atbilstošas metodes un paņēmieni bērna runas aktivizēšanai, atbilstoši pirmajām vecumposmam ar pedagoga demonstrēšanu, praktisko darbošanos, atdarināšanu pēc parauga, spēlēm un stāstījumiem. Šāds pedagoģiskais process palīdz bērniem ar sekmīgu runas aktivizēšanu. Darba apjoms ir 38 lappuses. Darbā izmantotas 18 literatūras avoti, 15 attēli, 3 tabulas, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām un secinājumi.
dc.description.abstractThe subject of the qualification work: “Activating speech in the pedagogical process at age 1”. Author of the work: Laura Jēkabsone Aim of the work: To study in the theoretical literature and test in practice the possibilities of promoting children's speech development in the first age group. The work consists of two parts. The first part analyses scientific literature and internet sources on children's speech development and its facilitation in the first age group. In the second part the empirical method is carried out, which includes pedagogical observation, experimental pedagogical activity, summarization of results and conclusions. The study involved 10 children from the first age stage, 2 to 3 years. The results of the study show that the children are offered appropriate methods and techniques to activate their speech, according to the first age stage, through teacher demonstration, hands-on activities, imitation by model, games and narratives. This pedagogical process helps children to successfully activate their speech. The work is 38 pages long. The thesis contains 18 references, 15 figures, 3 tables, an introduction, 2 chapters with subsections and conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject1.vecumposma bērni
dc.subjectpedagogs
dc.subjectrunas aktivizēšana
dc.subjectdemonstrēšana
dc.subjectatdarināšana
dc.titleRunas darbības aktivizēšana 1.vecumposmā pedagoģiskajā procesā
dc.title.alternativeActivating speech in the pedagogical process at age 1
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record