Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorStūra, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:24Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:24Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105697
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68693
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore – Katrīna Stūra. Kvalifikācijas darba temats ir “Didaktiskās spēles matemātikas mācīšanās grūtību mazināšanai 6-7 gadīgiem bērniem”, kura mērķis ir izpētīt 6-7 gadīgu bērnu matemātikas mācīšanās grūtību mazināšanos didaktiskajā spēlē un apkopot ieteikumus 6-7 gadīgu bērnu matemātikas mācīšanās grūtību mazināšanai didaktiskajā spēlē. Darba pirmajā nodaļā tiek sniegts raksturojums par spēli ka nozīmīgu pirmsskolēnu attīstības veicinātāju. Tajā ietilpsts spēles un didaktiskās spēles raksturojums. Kā arī matemātikas mācīšanas grūtības raksturojums un matemātikas mācīšanās grūtību mazināšanas būtība didaktiskā spēlē. Darba otrajā nodaļā tiek veikta didaktisko spēļu organizēšana 6-7 gadu veciem bērniem, tiek pētītas matemātikas prasmes pēc izvirzītajiem kritērijiem. Darba apjoms – to veido 39 lapas, darbā iekļauti 3 attēli un 1 tabula. Darbā izmantoti 52 literatūras avoti ( 10 latviešu un 42 svešvalodā). Atslēgas vārdi - didaktiskās spēles, spēles, matemātikas mācīšanās grūtības, bērni, diskalkulija.
dc.description.abstractQualification work by Katrīna Stūra. The subject of the qualification work is "Didactic games in alleviating learning difficulties in mathematics for six- and seven year old children", the aim of which is to investigate the reduction of mathematics learning difficulties in didactic games for 6-7 year old children and to summarise recommendations to reduce mathematics learning difficulties in didactic games for 6-7 year old children. The first chapter of the paper presents a description of play as an important contributor to the development of preschool children. It includes the characteristics of play and didactic play. It also includes a description of the nature of mathematics learning difficulties and the nature of reducing mathematics learning difficulties in didactic play. In the second chapter of the work the organization of didactic games for 6-7 year old children is carried out, mathematical skills are studied according to the set criteria. The work consists of 39 pages, 3 figures and 1 table. Sources of 52 literature used in the work (10 in Latvian and 42 in a foreign language). Keywords - didactic games, games, mathematics learning difficulties, children, dyscalculia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectdidaktiskās spēles
dc.subjectmatemātikas mācīšanās grūtības
dc.subjectdiskalkulija
dc.subjectbērni
dc.subjectspēles
dc.titleDidaktiskās spēles matemātikas mācīšanās grūtību mazināšanai 6-7 gadīgiem bērniem
dc.title.alternativeDidactic games in alleviating learning difficulties in mathematics for six- and seven-year-old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record