Pētnieciskās prasmes sekmēšana āra nodarbībās 3 - 4 gadus veciem bērniem
Author
Meļakova, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Barone, Inese
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Autore: Elīna Meļakova Darba vadītāja: Mg.paed. Inese Barone Kvalifikācijas darba apjoms: 34 lappuses bez pielikumiem, 4 tabulas, 3 attēli, 37 bibliogrāfiskās saraksta vienības, 4 pielikumi. Kvalifikācijas darba nosaukums: Pētnieciskās prasmes sekmēšana āra nodarbībās 3 - 4 gadus veciem bērniem. Pētījuma jautājums: Kā sekmēt pētnieciskās prasmes āra nodarbībās 3 – 4 gadus veciem bērniem? Kvalifikācijas darbs sastāv no teorētiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā pētījuma daļā tiek analizētas teorētiskās atziņas, pedagoģiskā un zinātniskā literatūra par izvirzīto pētījuma tēmu. Empīriskajā pētījuma daļā piedalījās 15 bērni (3 – 4 gadi), periodā no 2024. gada augusta sākuma līdz 2024. gada novembrim. Pētnieciskajā daļā tika veiktas 3 āra nodarbības pētnieciskās darbības sekmēšanai un to analīze pēc izvirzītajiem kritērijiem. Pētījuma nobeigumā tika veikti secinājumi par pētniecisko prasmju sekmēšanu un interesi 3 – 4 gadus veciem bērniem āra nodarbībās. Author: Elīna Meļakova Supervisor: Mg.paed. Inese Barone Qualification work volume: 34 pages without annexes, 4 tables, 3 figures, 37 bibliographic list items, 4 annexes. Title of the qualification work: Fostering research skills in outdoor activities for 3 - 4 year old children. Research question: How to promote research skills in outdoor activities for 3 - 4 year old children? The qualification work consists of a theoretical and an empirical part. The theoretical part of the research analyses theoretical knowledge, pedagogical and scientific literature on the research topic. In the empirical part of the study, 15 children (3 - 4 years) participated, in the period from the beginning of August 2024 to November 2024. In the research part, 3 outdoor activities were carried out to facilitate the research activity and their analysis according to the set criteria. The study concluded with findings on the promotion of exploratory skills and interest in outdoor activities for 3 - 4 year olds.