Klausīšanās prasmes pilnveide 4-5 gadus veciem bērniem izmantojot ritmizēšanas vingrinājumus
Author
Sāre, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma: Klausīšanās prasmes pilnveide 4-5 gadus veciem bērniem izmantojot ritmizēšanas vingrinājumus. Darba autore: Samanta Sāre Darba vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: teorija, pētījums, analīze, nobeigums un secinājumi, 3 pielikumi, galvojums. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un analizēt 4-5 gadu vecu bērnu klausīšanās prasmes pilnveidi izmantojot ritmikas vingrinājumus. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta un aprakstīta 4-5 gadus vecu bērnu attīstība veselumā – emocionālā attīstība, psihomotorā attīstība, fiziskā attīstība, kognitīvā attīstība, uztveres attīstība, atmiņas attīstība, domāšanas attīstība, runas attīstība, uzmanības attīstība. Darba teorētiskajā daļā arī tiek aprakstīta klausīšanās prasmju pilnveide 4 – 5 gadus veciem bērniem. Darba empīriskajā daļā tiek apkopoti un analizēti anketēšanas rezultāti. Kā arī darba empīriskajā daļā ir veikta divu interviju analīze. Darba nobeiguma daļā tiek veikti secinājumi par klausīšanās prasmju pilnveidi 4-5 gadus veciem bērniem izmantojot ritmizēšanas vingrinājumus. Title of the paper: Listening skill improvement for 4-5 year old children using rhythmic exercises Author of the paper: Samanta Sāre Supervisor of the paper: Mg. paed. Egija Laganovska Contents of the paper: theory, empirical part, analysis, conclusions, 3 attachments Aim of the study: to theoretically explore and analyze the development of listening skills in 4-5 year old children using rhythmic exercises. The theoretical part of the work analyzes and describes the development of 4-5 year old children as a whole - emotional development, psychomotor development, physical development, cognitive development, perceptual development, memory development, thinking development, speech development, attention development. The theoretical part of the work also describes the improvement of listening skills in 4-5 year old children. The empirical part of the work summarizes and analyzes the results of the survey. As well as the empirical part of the work, two interviews were conducted and analysed. The final part of the work draws conclusions about the development of listening skills in 4-5 year old children using rhythmic exercises.