Show simple item record

dc.contributor.advisorBarone, Inese
dc.contributor.authorOzolniece, Klinta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:25Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:25Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.other105711
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68698
dc.description.abstractMūsdienās bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie viedierīcēm, kā rezultātā bērniem tiek pasliktinātas un netiek attīstītas komunikācijas prasmes, kā arī fiziski bērni kustas mazāk. Lai mazinātu sekas tam, ka bērni vairāk laika pavada virtuālajā vide, tika izvēlēts bērniem palīdzēt labāk attīstīt sadarbības prasmes, iesaistot tās fiziskajās aktivitātēs. Tika veikta teorētiskās informācijas ieguve un darba veikšanai nodarbībās tika iesaistīti 5- 6 gadus veci bērni. Mēneša laikā tika veiktas divas novērojuma nodarbības, kā arī ikdienas aktivitātēs regulāri runātas un iesaistītas grupu aktivitātēs. Novērojumu beigās tika secināts, ka bērniem mēneša laikā ir iespējams uzlabot sadarbības prasmes un izprast to nozīmi, tās ietverot fiziskajās aktivitātēs. Kvalifikācijas darbs sastāv no 34 lapām, 2 nodaļām, 6 tabulām un 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: sadarbība, fiziskās aktivitātes, komunikācija.
dc.description.abstractIn these days, children spend much of their time in smart devices, which results in them deteriorating and not developing communication skills, as well as they do much less physical activities. To mitigate the consequences of children spending more time in the virtual environment, it was chosen to help children develop collaborative skills better by involving them in physical activity. Theoretical information was obtained and 5-6 year olds were involved in the exercise. Whithin a month, two observational classes were conducted, as well as regular speaking and engaging in group acivities regulary. At the end of the observations, it was concluded that during the month it is possible for children to improve their cooperation skills and understand their importance by including them in physical activity. The qualification work consists of 34 pages, 2 chapters, 6 tables and 1 attachments. Keywords: collaboration, physical activity, communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectSadarbība
dc.subjectFiziskās aktivitātes
dc.subjectKomunikācija
dc.subjectbērni
dc.titleSadarbības prasmju sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem fiziskajās aktivitātēs
dc.title.alternativePromoting cooperation skills for 5-6-year-old children in physical activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record