dc.contributor.advisor | Barone, Inese | |
dc.contributor.author | Ozolniece, Klinta | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:06:25Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:06:25Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.other | 105711 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68698 | |
dc.description.abstract | Mūsdienās bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie viedierīcēm, kā rezultātā bērniem tiek pasliktinātas un netiek attīstītas komunikācijas prasmes, kā arī fiziski bērni kustas mazāk. Lai mazinātu sekas tam, ka bērni vairāk laika pavada virtuālajā vide, tika izvēlēts bērniem palīdzēt labāk attīstīt sadarbības prasmes, iesaistot tās fiziskajās aktivitātēs. Tika veikta teorētiskās informācijas ieguve un darba veikšanai nodarbībās tika iesaistīti 5- 6 gadus veci bērni. Mēneša laikā tika veiktas divas novērojuma nodarbības, kā arī ikdienas aktivitātēs regulāri runātas un iesaistītas grupu aktivitātēs. Novērojumu beigās tika secināts, ka bērniem mēneša laikā ir iespējams uzlabot sadarbības prasmes un izprast to nozīmi, tās ietverot fiziskajās aktivitātēs. Kvalifikācijas darbs sastāv no 34 lapām, 2 nodaļām, 6 tabulām un 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: sadarbība, fiziskās aktivitātes, komunikācija. | |
dc.description.abstract | In these days, children spend much of their time in smart devices, which results in them deteriorating and not developing communication skills, as well as they do much less physical activities. To mitigate the consequences of children spending more time in the virtual environment, it was chosen to help children develop collaborative skills better by involving them in physical activity. Theoretical information was obtained and 5-6 year olds were involved in the exercise. Whithin a month, two observational classes were conducted, as well as regular speaking and engaging in group acivities regulary. At the end of the observations, it was concluded that during the month it is possible for children to improve their cooperation skills and understand their importance by including them in physical activity. The qualification work consists of 34 pages, 2 chapters, 6 tables and 1 attachments. Keywords: collaboration, physical activity, communication. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Sadarbība | |
dc.subject | Fiziskās aktivitātes | |
dc.subject | Komunikācija | |
dc.subject | bērni | |
dc.title | Sadarbības prasmju sekmēšana 5-6 gadus veciem bērniem fiziskajās aktivitātēs | |
dc.title.alternative | Promoting cooperation skills for 5-6-year-old children in physical activities | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |