• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

5-6 gadus vecu bērnu jaunrades sekmēšana Montesori pieejā

Thumbnail
View/Open
299-105804-Sokolovska_Loreta_ls22123.pdf (842.9Kb)
Author
Sokolovska, Loreta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autore Loreta Sokolovska izstrādāja kvalifikācijas darbu, kura tēma ir “5-6 gadus vecu bērnu jaunrades sekmēšana Montesori pieejā”. Kvalifikācijas darba mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski noskaidrot Montesori pieejas izmantošanu bērnu jaunrades sekmēšanā no 5 līdz 6 gadiem. Darba pirmajā nodaļā tiek analizēta un apkopota teorētiskā literatūra par jaunradi un tās sekmēšanu pirmsskolā, kā arī jaunrades jēdziena skaidrojums. Saturs vēl tiek papildināts ar 5-6 gadus vecu bērnu raksturojumu un Montesori pieejas izmantošanu jaunrades sekmēšanai pirmsskolā. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts darba autores veikts empīriskais pētījums par Montesori pieejas izmantošanu jaunrades sekmēšanai 5-6 gadus veciem bērniem, kurā piedalījās privātā pirmsskolas izglītības iestādes “X” 14 bērni vecumā no 5-6 gadiem. Darba autore veica pedagoģisko novērošanu, pedagoģisko izmēģinājumdarbību, ekspertu intervēšanu un, apkopojot iegūtos rezultātus, izdarīja secinājumus. Pētījumā tika aprakstīts, kā, izmantojot Montesori pieeju, tika sekmēta bērnu jaunrade, kā arī aprakstīti konkrēti materiāli, kurus izmantojot, tika sekmēts bērnu jaunrades prasmju apguves līmenis. Kvalifikācijas darbs sastāv no 36 lapaspusēm, 5 attēliem, 4 tabulām un 36 bibliogrāfiskām vienībām. Atslēgvārdi: jaunrade, Montesori pieeja, 5-6 gadus veci bērni.
 
The author, Loreta Sokolovska, developed qualification work “Promoting creativity in 5-6 year old children through the Montessori approach”. The aim of the qualification work is to theoretically study and practically test the use of the Montessori approach in promoting creativity of children aged 5 to 6. The first chapter of the work analyzes and summarizes the theoretical literature on creativity and its promotion in preschool, as well as an explanation of the concept of creativity. The content is further supplemented with a description of 5-6 year old children and the use of the Montessori approach to promoting creativity in preschool. The second chapter describes the author's empirical study on the use of the Montessori approach to promote creativity in 5-6 year old children, in which participated 14 children of the private preschool educational institution "X" in the age of 5-6 years. The author of the work conducted pedagogical observation, pedagogical trial, interviewed experts and, summarizing the results, drew conclusions. The study described how, using the Montessori approach, promoted children's creativity, as well as described specific materials that promoted the level of children's creative skills. The qualification work consists of 36 pages, 5 images, 4 tables and 36 bibliographical units. Keywords: creativity, Montessori approach, 5-6 year olds.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68717
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV