Mācību metodes valodu mācīšanas jomā krievvalodīgo bērnu pirmsskolu iestādēs 3. posmā
Author
Nefedova, Ksenia
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Barone, Inese
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: Mācību metodes valodu mācīšanas jomā krievvalodīgo bērnu pirmsskolu iestādēs 3.posmā”. Kvalifikācijas darba autore: Ksenija Nefedova Darba vadītāja Mg. Paed. Inese Barone. Mērķis: Noskaidrot mācību metodes krievvalodīgo bērnu ar valodu mācīšanas jomā 3.posmā. Pētījumā tika veikta literatūras analīze par dažādām valodu mācīšanas metodēm un specifiku pirmsskolas izglītības laikā, kā arī tika veikts empīriskais pētījums, lai noskaidrotu, kā konkrētas metodes ietekmē valodas apguvi un bērnu motivāciju. Šajā darbā ir iekļauta teorētiskā daļa, kurā tiek aplūkoti svarīgākie pedagoģijas aspekti valodu mācīšanas jomā, kā arī praktiskā daļa, kur tika veikta aptaujas anketa un tika analizēti pētījuma rezultāti. Kvalifikācijas darba apjoms: 37 lpp., 19 attēli, 1 pielikums, kvalifikācijas darba izstrādei tika izmantoti 27 literatūras avoti. Thesis topic: Teaching methods in the field of language teaching in preschool institutions for Russian-speaking children in the 3rd stage”. Author: Ksenija Nefedova Supervisor Mg. Paed. Inese Barone. Objective: To identify teaching methods in the field of language teaching for Russian-speaking children in the 3rd stage. The study conducted a literature analysis on various language teaching methods and their specifics during preschool education, as well as an empirical study to determine how specific methods affect language acquisition and children's motivation. This work includes a theoretical part, which examines the most important aspects of pedagogy in the field of language teaching, as well as a practical part, where a questionnaire was conducted and the results of the study were analyzed. The scope of the thesis: 37 pages, 19 images, 1 supplement, 27 literary sources were used to develop the thesis.