Lasītprasmes sekmēšana valodu jomā pirmsskolas izglītības 3.posmā.
Author
Talce, Aiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Aiga Talce Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. Paed. Līga Āboltiņa Kvalifikācijas darba tēma: Lasītprasmes sekmēšana valodu jomā pirmsskolas izglītības 3.posmā. Kvalifikācijas darba mērķis: Sekmēt lasītprasmes apguvi pirmsskolas izglītības 3. posmā. Darbs tiek izstrādāts divās daļās. Pirmajā daļā: Izzināt teorētiskās nostātnes par lasītprasmi pirmsskolas izglītības 3. posmā, sniegt 5-6 gadus vecu bērnu attīstības raksturojumu. Otrajā daļā : Izzināt metodes un līdzekļus lasītprasmes sekmēšanai pirmsskolas izglītības iestādes 3. posmā, veikt empīrisko pētījumu par lasītprasmes sekmēšanu, apkopot un analizēt iegūtos datus. Kvalifikācijas darba apjoms ir 38 lappuses. Tajā ir iekļautas 3 tabulas, 2 attēli un 3 pielikumi. Izmantoti 37 literatūras avoti. Atslēgas vārdi – klausīties, valoda, burti, lasīt, mācīties, grāmata, lasītprasme,vecāki, skolotājs. Qualification work by Aiga Talce Supervisor of the qualification work: dr. Paed. A. A. Talks, PhD. Qualification thesis topic: Promoting literacy in languages in pre-primary education, stage 3. Aim of the qualification: To promote literacy in languages in pre-school education in Stage 3. The work is developed in two parts. The first part: To study the theoretical positions on literacy at the 3rd stage of preschool education, to give the developmental characteristics of 5-6 year old children. In the second part: To study the methods and means of promoting literacy in preschool education in stage 3, to carry out an empirical study on promoting literacy, to collect and analyse the data obtained. The qualification work is 38 pages long. It contains 3 tables, 2 figures and 3 annexes. 37 literature sources are used. Keywords - listen, language, letters, read, learn, book, literacy, parents, teacher.