Matemātikas mācību jomas apguves iespējas āra vidē 1.vecumposmam
Author
Dreslere, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Liepiņa, Iveta
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Dace Dreslere Darba vadītājs: Iveta Liepiņa Darba nosaukums: Matemātikas mācību jomas apguves iespējas āra vidē 1.vecumposmam. Darba mērķis: Teorētiski un praktiski pētīt matemātikas apguves iespējas āra vidē pirmajā vecumposmā. Teorētiskā daļa: Pētīt un analizēt pedagoģisko literatūru un avotus par matemātikas mācību jomas apguvi āra vidē pirmsskolas pirmajam posmam. Izpētīt jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības. Empīriska daļa: veikta novērošana, piedāvājot matemātikas jomas SR āra nodarbības, veikta analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: sastāv no 33 lappusēm, 3 tabulām, 2 diagrammām, 36 literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: 1. posms, pirmsskola, matemātikas mācību joma, sasniedzamie rezultāti, āra vide. Author of the work: Dace Dreslere Supervisor: Iveta Liepiņa Title of the work: Opportunities for learning mathematics in an outdoor environment for the 1st age stage. Purpose of the work: Theoretically and practically study the opportunities for learning mathematics in an outdoor environment for the first age stage. Theoretical part: To study and analyze pedagogical literature and sources on learning mathematics in an outdoor environment for the first stage of preschool. To study the development characteristics of younger preschool children. Empirical part: observation was carried out, offering outdoor lessons in the mathematics SR area, analysis was carried out The work consists of 33 pages, 3 tables, 2diagrams, 36 literature sources Keywords: 1st stage, preschool, mathematics learning area, achievable results, outdoor environment.