Digitālo tehnoloģiju izmantošana atgriezeniskās saites sniegšanai sākumskolas 1.-3.klasē
Author
Vasiļevska, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Šajā pētījumā, “Digitālo tehnoloģiju izmantošana atgriezeniskas saites sniegšanai sākumskolas 1.-3. klasē” autore, Inese Vasiļevska, skaidro, kāda nozīme ir atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu mācīšanās procesā, kas veido skolēnu digitālo pratību un kā to iekļaut mūsdienīgā mācību procesā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt iespējas sniegt atgriezenisko saiti, izmantojot digitālos rīkus sākumskolas 1.- 3. klasē, atbilstoši izglītības iestādes X skolēnu digitālajām prasmēm, tā bagātinot mācību procesu un attīstot skolēnu digitālo pratību. Veicot teorētiskās informācijas analīzi un empīrisko pētījumu, tika apskatīta tēmas aktualitāte, novērtēta izglītības iestādes X skolēnu un pedagogu digitālā pratība un spēja iekļaut digitālās tehnoloģijas atgriezeniskās saites sniegšanai mācību stundās, skolēnu un pedagogu attieksme pret tehnoloģiju izmantošanu. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās daļas. Darbā iekļautas 4 nodaļas, kur apskatīta digitālā pratība, digitālās pratības caurviju prasme, atgriezeniskās saite un tās sniegšanas iespējas skolēniem, izmantojot digitālās tehnoloģijas, veikts pētījums. Izstrādātais darbs ietver 52 lpp., 9 attēlus, 1 tabulu, 46 literatūras avotu vienības un 7 pielikumus. Atslēgas vārdi: digitālās tehnoloģijas izglītībā, sākumskola, mācību process In this study " Use of digital technologies for providing feedback in Primary school Grade 1-3" the author, Inese Vasiļevska, explains the role of feedback in the learning process, what constitutes students' digital literacy and how to incorporate it in a modern learning process. The aim of the bachelor thesis is to explore the possibilities of providing feedback using digital tools in primary school classes 1-3, according to the digital skills of the pupils of educational institution X, thus enriching the learning process and developing the digital literacy of the pupils. The theoretical information analysis and empirical study addressed the topicality of the topic, assessed the digital literacy and ability of pupils and teachers of educational institution X to incorporate digital technologies for providing feedback in lessons, and the attitudes of pupils and teachers towards the use of technology. The bachelor thesis consists of two parts - theoretical and empirical. The thesis includes 4 chapters, which deal with digital literacy, digital literacy skills, feedback and the possibilities of providing feedback to students using digital technologies. The developed thesis includes 52 pages, 9 figures, 1 table, 46 references and 7 appendices. Keywords: digital technologies in education, primary school, learning process