• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vizualizācijas un komunikācijas nozīme zīmola identitātes veidošanā Z paaudzei

Thumbnail
Öffnen
299-106201-Sabaite_Estere.Kristiana_es20111.pdf (2.125Mb)
Autor
Sabaite, Estere Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kristberga, Laine
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Vizualizācijas un komunikācijas nozīme zīmola identitātes veidošanā Z paaudzei” mērķis izpētīt, kādi vizuālie elementi un komunikācijas stratēģijas ir efektīvas zīmola identitātes veidošanā, ja zīmola mērķauditorija ir Z paaudze, un kā šīs stratēģijas atšķiras no citu paaudžu auditorijām. Tas palīdzēs izvirzīt specifiskus faktorus, kas ir jāņem vērā, veidojot zīmola identitāti, uzrunājot Z paaudzi un ņemot vērā tās vērtības, uztveri un uzvedību. Šī tēmas aktualitāte ir vērsta uz argumentu, ka zīmola vizualitāte un tā identitāte ir pirmais, ko patērētājs redz un uztver, tādēļ, lai zīmols efektīvāk spētu komunicēt ar savu mērķauditoriju, ir nepieciešams izprast mērķauditorijas paaudzes īpatnības un strādāt ar tām. Kā arī konkurences pieauguma un digitalizācijas laikmeta dēļ zīmoliem ir svarīgi atšķirties vienam no otra, tādēļ ir būtiski saprast, kā zīmola identitāti veidot, lai to panāktu. Galvenā problēma, kas šī darba ietvaros tiek risināta – kādi vizuālie elementi un komunikācijas stratēģijas ir efektīvas zīmola identitātes veidošanā, lai piesaistītu Z paaudzi? Šī darba uzdevumi ir analizēt Z paaudzes patēriņa paradumus, vērtības un attieksmi pret zīmoliem, salīdzinot tos ar X un Y paaudzēm, kā arī izpētīt zīmola identitātes svarīgākos pamatprincipus. Empīriskajā daļā ir veikts pētījums, kur Z paaudzes pārstāvi aptaujā novērtē vairāku zīmolu identitāti pēc dažādiem parametriem, to vizuālo izskatu un komunikāciju. Apkopojot iegūtos datus, ir analizēti sīkāk 3 veiksmīgākie zīmoli, kuri piesaistījuši Z paaudzes uzmanību.
 
The aim of the bachelor's thesis "The importance of visuality and communication in creating a brand identity for Generation Z" is to investigate what visual elements and communication strategies are effective in creating a brand identity if the brand's target audience is Generation Z, and how these strategies differ from audiences of other generations, which will help to highlight specific factors , which must be considered when creating a brand identity that appeals to Generation Z and aligns with its values, perceptions and behaviors. The relevance of this topic is that the visual appearance of the brand and its identity is the first thing that the consumer sees and perceives, therefore, in order for the brand to be able to communicate with its target audience more effectively, it is necessary to understand the characteristics of the target audience generation and work with them. Also, due to the increase in competition and the age of digitalization, it is important for brands to stand out from each other, so it is essential to understand how to build a brand identity to achieve this. The main problem addressed in this work - what visual elements and communication strategies are effective in creating a brand identity to attract generation Z? The tasks of this work are to analyze consumption habits, values and attitudes towards brands of generation Z, comparing them with generations X and Y, as well as to study the most important basic principles of brand identity. In the empirical part, a study will be conducted, where the representative of generation Z will need to evaluate the identity of several brands, their visual appearance and communication in a survey according to various parameters. After conducting the research, the obtained data will be collected and the 3 most successful brands that will have positively attracted the attention of Generation Z will be analyzed in more detail.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68770
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV