Rotaļdarbības ietekme uz bērnu sociāli emocionālo attīstību 3.vecumposmā
Author
Bigaņiča, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Goba, Daiga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jeļena Biganiča. Kvalifikācijas darbs ,,Rotaļdarbības ietekme uz bērnu sociāli emocionālo attīstību 3. vecumposmā”. Darba mērķis: izpētīt rotaļdarbības ietekmi uz 3. vecumposma bērnu sociāli emocionālo attīstību un metodiskās iespējas tās veicināšanai. Darbā, izpētot sociāli emocionālās attīstības veicināšanas metodiskās iespējas rotaļdarbībā pirmsskolā 3. vecumposma bērniem, noteikts, ka tās ir labvēlīga izglītojoši attīstoša vide ar sociālos kontaktus veicinošām spēlēm un rotaļlietām, sociālās situācijas modelējošas pasakas un animācijas filmas, ko apliecina pedagoģiskā novērošanas un pedagogu aptaujas rezultāti. Atslēgas vārdi: bērni, 3. vecumposms, pirmsskola, sociāli emocionālā attīstība, rotaļdarbība, veicināšana. Kvalifikācijas darbā ir 42 lappuses, 7 attēli, 4 tabulas, 23 bibliogrāfiskā saraksta vienības, viens pielikums. Author: Jelena Bganica Qualification thesis "The influence of play activities on the socio-emotional development of children at the age of 3". The aim of the thesis: to study the influence of play activities on the socio-emotional development of children of the 3rd age and methodological possibilities for its promotion. The work, which investigates the methodological possibilities for promoting socio-emotional development in play activities for pre-school children in the 3rd age group, identifies them as a favourable educational-developmental environment with games and toys promoting social contacts, stories modelling social situations and animated films, as confirmed by the results of the pedagogical observation and the teacher survey. Key words: children, age 3, pre-school, socio-emotional development, play, stimulation. The qualification thesis contains 42 pages, 7 figures, 4 tables, 23 bibliographical items, one annex.