Show simple item record

dc.contributor.advisorFreiberga, Inese
dc.contributor.authorBuča, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:44Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:44Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98545
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68799
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: Pašapkalpošanās prasmju apguve pedagoģiskajā procesā 2-3 gadu vecumā. Darba autore: Laura Buča Darbs sastāv no: ievada, teorētiskās daļas, pētījuma, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt pašapkalpošanās prasmju apguvi pedagoģiskajā procesā 2-3 gadus veciem bērniem. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēts dažādu autoru skatījums par pašapkalpošanās prasmju raksturojumu bērniem, 2-3 gadu vecumā, aprakstītas to attīstības iezīmes un balstoties uz autoru atziņām, veikts pedagoģiskā procesa raksturojums pašapkalpošanās prasmju veicināšanai. Empīriskajā daļā tiek veikts pētījums iepazīstot bērnus un viņu pašapkalpošanās prasmju attīstību. Tiek veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība pašapkalpošanās prasmju attīstības veicināšanai, vadoties pēc darba autores izstrādātā plāna. Darba apjoms ir 42 lapaspuses, 5 tabulas, 4 attēli, 41 literatūras avoti un 6 pielikumi. Atslēgas vārdi: Bērns, pašapkalpošanās prasmes, pedagoģiskais process, pirmsskola.
dc.description.abstractSubject of qualifying work: Self-help skill developing in pedagogical process for 2-3 year old children. Author of the work: Laura Buča The work consists of: introduction part, research, conclusions, list of used literature and attachments. Objective: theoretical analysis and practical testing of the acquisition of self-help skills in yhe pedagogical process for children aged 2-3. In the theoretical part of the work, the viewpoint of different authors on the charasteristics of children’s self-help skills at the age of 2-3 years is analyzed, the features of their development are described and based in the author’s findings, the pedagogical process for the promotion of self-help skills are described. In the empirical part, a study is conducted getting to know children and the developmet of their self-help skills. Pedagogical trial activity is carried out to promote the development of their self-help skills, guided by the plan developed by the author of the work. The volume of the work consists of 42 pages, 5 tables, 4 pictures, 41 litterature sources and 6 attachments. Key words: Child, self-help skills, pedagogical process, preschool.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectBērns
dc.subjectPašapkalpošanās prasmes
dc.subjectPedagoģiskais process
dc.subjectPirmsskola
dc.titlePašapkalpošanās prasmju apguve pedagoģiskajā procesā 2-3 gadu vecumā
dc.title.alternativeSelf-help skill developing in pedagogical process for 2-3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record