Lojalitātes loma uzņēmuma attīstībai.
Author
Strods, Aksels
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Batraga, Anda
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā analizēta lojalitātes loma uzņēmuma attīstībā. Darbs satur teorētisko un empīrisko daļu.
Maģistra darba mērķis ir izvērtēt darbinieku lojalitātes līmeņa ietekmi uz klientu lojalitāti un veicināt uzņēmuma attīstību. Izpētīt darbinieku un klientu lojalitātes līmeni tūrisma uzņēmumā, izstrādāt priekšlikumus, kas veicinātu uzņēmuma tālāko attīstību.
Lai piesaistītu jaunus un noturētu esošos klientus, tūrisma uzņēmumam ir jāizstrādā individuāla klientu lojalitātes programma, kas ļautu palielināt uzņēmuma peļņu. Lai veiksmīgi piesaistītu, noturētu klientus, un paaugstinātu to lojalitāti uzņēmumam ir nepieciešami lojāli darbinieki, kas gatavi darīt visu uzņēmuma labā, jo ir vērsti uz vienotu mērķi un vērtībām.
Darba autors izsaka secinājumus un priekšlikumus.
Maģistra darba izstrādāšanai ir izmantotas statistiskās, analītiskās un grafiskās datu apstrādes metodes.
Darba apjoms ir 114 lappuses. Tajā ir iekļauti 28 attēli, 15 tabulas, kā arī 4 pielikumi un 26 literatūras avoti.
Atslēgvārdi – lojalitāte, klientu lojalitāte, personāla lojalitāte, lojalitātes programmas, lojalitātes līmeņi. This Master’s paper explores the impact of the loyalty on the development of the company. It is structured in the traditional scheme, and it contains theoretical and empirical part.
The aims of the Master’s study are the following:
- to evaluate the impact of the employees’ loyalty on the loyalty of the clients and the promotion of the development of the company;
- To explore the level of the employees and clients’ loyalty in a tourism company;
- To develop proposals for the future development of the company.
To attract new clients and to retain the existing clients the tourism company must develop the loyalty program for individual clients. It would increase the profit of the company. To successfully attract and retain clients and to increase their loyalty the company needs loyal employees who are willing to do their best for the company based on the common goal and values.
The author states conclusions and proposals.
The statistic, analytical and graphic methods of data processing is applied in this Master’s study.
The amount of the paper makes 114 pages. The paper contains analysis of 26 sources; it is supplemented with 4 annexes, 28 illustrations and 15 tables.
Keywords: loyalty, clients’ loyalty, personnel loyalty, loyalty program, loyalty levels.