Vārdu krājuma pilnveide 3-4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās spēles
Author
Velvele, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kaļķe, Baiba
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: vārdu krājuma pilnveide 3-4 gadus veciem bērniem, izmantojot didaktiskās spēles. Kvalifikācijas darba autore: Viktorija Velvele. Pētījuma mērķis: izpētīt teorētiski un praktiski pirmsskolas vecuma bērnu 3-4 gadiem vārdu krājuma pilnveidi ar didaktiskajām spēlēm. Savlaicīga bērnu vārdu krājuma pilnveidošana ir būtisks nosacījums pilnīgākai runai un vispārējai psihiskai attīstībai, jo valoda un runa pilda vadošo darbību domāšanas attīstībā un runas saskarsmē, bērna darbības plānošanā un organizēšanā, sociālo saišu veidošanā. Pirmsskolas vecuma bērns iegūst zināšanas caur rotaļu. Bērnam pieaugot, arī rotaļu veidi un formas kļūst dažādākas, kuru vidū būtisku nozīmi ieņem didaktiskās spēles. Kvalifikācijas darba apjoms: 41 lapaspuse, 3 tabulas, 5 attēli, 53 literatūras un citi avoti, 1 pielikums. Title of the qualification work: vocabulary improvement for 3-4 year old children using didactic games. Author of the Qualification work: Viktorija Velvele. The purpose of the research: explore the theoretical and practical improvement of vocabulary of pre-school children 3-4 with didactic games. Timely improvement of children's vocabulary is an essential condition for fuller speech and general psychic development, as language and speech play a leading role in the development of thinking and communication of speech, planning and organization of the child's activities, building social ties. A preschool learns knowledge through games. As the child grows, the types and forms of games also become more diverse, among which didactic games play an important role. The scope of the qualification work: 41 pages, 3 tables, 5 pictures, 53 literature and other sources, 1 appendix.