• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Metodes problemātiskas uzvedības mazināšanai, pirmsskolā, bērniem ar emocionālajām grūtībām.

Thumbnail
View/Open
299-98698-Seskena_Laima_ls17217.pdf (2.311Mb)
Author
Seškēna, Laima
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Darba autore: Laima Seškēna Bakalaura darba temats: Metodes problemātiskas uzvedības mazināšanai pirmsskolā bērniem ar emocionālām grūtībām. Bakalaura darbs tika izstrādāts ar mērķi teorētiski izzināt kā arī praktiski izpētīt dažādu metožu pielietošanu pirmsskolas mācību procesā , kā palīgu problemātiskas uzvedības mazināšanai bērniem ar emocionālām grūtībām. Darbs sastāv no divām darba daļām: Pirmā daļa – teorētiski izzināti un izpētīti dažādu psihologu un pedagoģisko zinātnieku rakstus, teorētiskā bāze atspoguļo tādu latviešu un ārzemju teorētiķus ,kā: G. Svenve, A. Štenberga, E.Grīnvuda, D. Tankersley, I. Filjoza, H. Montgomerija, P. Stallard u.c. Empīriskā pētījuma bāze kurā darba autore lai pierādītu izvirzīto hipotēzi, ka bērniem ar emocionālajām grūtībām pirmsskolas vidē, piemeklējot individuālas un piemērotas metodes, būs vieglāk izvairīties no problemātiskas uzvedības: bērnam grupas vide tiks pielāgota tā, lai bērns tajā justos droši, ar pieauguša palīdzību spēs atpazīt savas emocijas, kontrolēs tās, būs iespēja izmantot dažādas metodes savu emociju regulēšanai. Darba autore apkopo un analizē iegūtos datus pedagoģiskā procesa pētījuma laikā, kā arī salīdzināt iegūtos datus pētījuma sākumā un beigās, analizējot pētījuma beigu datus ir novērojams pozitīvs iznākums metožu izmantošanai pirmsskolas pedagoģiskajā procesā bērniem ar emocionālām grūtībām, lai mazinātu problemātisku uzvedību. Atslēgas vārdi: problemātiska uzvedība, emocijas, emociju atpazīšana, metodes, pirmsskola, pirmsskolas pedagogs, vecākais pirmsskolas vecuma posms. Bakalaura darba apjoms: 63.lpp, 18 attēls, 7 tabulas, 31 izmantotās literatūras avoti, 4 pielikumi.
 
Author: Laima Seškēna Bachelor thesis topic: Methods for reducing problematic behavior in preschool children with emotional difficulties. The aim of the bachelor thesis was to study theoretically as well as the application of different methods in the preschool teaching process as a help to reduce problematic behaviors in children with emotional difficulties. The theoretical basis of the work reflects the theoretical work of Latvian and foreign theoreticians such as G. Svenve, A. Stenberg, E. Greenwood, D. Tankersley, I. Fillioza, H. Montgomery, P. Stallard, etc. The empirical basis of the study, in which the author of the paper works to prove the hypothesis that children with emotional difficulties in a preschool environment, if given individual and appropriate methods, will find it easier to avoid problematic behaviors: the group environment will be adapted so that the child feels safe in it, with the help of an adult will be able to recognize their emotions, control them, will have the opportunity to use different methods to regulate their emotions. The author of the paper summarizes and analyzes the data obtained during the pedagogical process of the study, as well as compares the data obtained at the beginning and at the end of the study, analyzing the data at the end of the study there is a positive outcome of the use of methods in the preschool pedagogical process for children with emotional difficulties to reduce problematic behaviors. Keywords: problem behaviors, emotions, emotion recognition, methods, pre-school, pre-school teacher, senior pre-school. Scope of the bachelor thesis:63 pages, 18 images, 7 tables, 31 sources of used literature, 4 attachments.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68829
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV