Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorGorjunova, Ina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:53Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98750
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68853
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autors: Ina Gorjunova Kvalifikācijas darba nosaukums: 3 – 4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana kustību rotaļās. Mērķis: : teorētiski un praktiski izzināt 3 – 4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšanas iespējas kustību rotaļās. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz I. Stangaines, D. Dzintares, I. Bulas – Bitenieces, S. Omārovas, D. Augstkalnes un citu, izcilu autoru, teorētiskajām atziņām. Balstoties uz šiem autoriem, tika aprakstīt 3 - 4 gadus vecu bērnu attīstības raksturojums, kustību rotaļas nozīme bērnu sadarbības prasmju veicināšanā, kā arī tiek analizēta sadarbības būtība un nozīme ikdienas dzīvē. Pētījuma empīriskajā daļā tika izstrādāti 5 kritēriji sadarbības prasmju vērtēšanai 3 – 4 gadus veciem bērniem. Pēc kritērijiem tika veikta bērnu novērošana un prasmju izvērtēšana. Mērķtiecīgi tika piemeklētas, vecumam atbilstošas, kustību rotaļas, kas veicināja sadarbības prasmju attīstīšanos un pilnveidošanos. Nobeigumā sekoja atkārtota bērnu prasmju vērtēšana un salīdzināšana ar sākumā iegūtajiem datiem un rezultātu analīze. Iegūtie rezultāti apliecina un sniedz atbildi uz pētāmo jautājumu - kustību rotaļas pilnveido sadarbības prasmes. Darba apjoms: 49 lapaspuses, 8 attēli, 3 tabulas, 47 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pirmsskolēns, kustību rotaļa, saskarsme, sadarbība, sadarbības prasme.
dc.description.abstractAuthor of the Qualification work: Ina Gorjunova Qualification job title: promoting collaboration skills for 3 - to 4-year-olds in motion play. Objective: theoretical and practical knowledge of the collaboration skills of 3 - 4-year-olds promotion opportunities in motion play. The theoretical part of the study is based on the theoretical knowledge of I. Stangaine, D. Dzintare, I. Bulas -Biteniece, S. Omarova, D. Augstkalne and other excellent authors. On the basis of these authors, a description of the development of 3 - 4-year-olds was described, the importance of movement play in promoting the skills of child collaboration, and the nature and importance of cooperation in everyday life is analysed. In the empirical part of the study, 5 criteria were developed for evaluating collaboration skills in 3 - to 4-year-olds. The criteria included childhood monitoring and skills evaluation. Targeted, age-appropriate, movement games were accessed, which contributed to the development and development of cooperation skills. The end was followed by re-evaluation and comparison of children's skills with initial data and analysis of results. The results obtained confirm and provide an answer to the question to be investigated - movement games improve cooperation skills. Work volume: 49 pages, 8 images, 3 tables, 47 literature sources. Key words: preschool, motion play, contact, collaboration, collaboration skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpirmsskolēns
dc.subjectkustību rotaļa
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsadarbība
dc.subjectsadarbības prasme
dc.title3 - 4 gadus vecu bērnu sadarbības prasmju veicināšana kustību rotaļās
dc.title.alternativePromoting collaboration skills for 3 - to 4-year-olds in motion play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record