Atbalstošas mācību vides veidošana pirmsskolā pēc Marijas Montesori pamatprincipiem
Author
Rasnača, Evita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Barone, Inese
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Evita Rasnača Kvalifikācijas darba vadītāja: Mg. edu - Inese Barone Kvalifikācijas darba temats: “Atbalstošas mācību vides veidošana pirmsskolā pēc Marijas Montesori pamatprincipiem”. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski pārbaudīt un empīriski analizēt mācību vidi pēc Marijas Montesori pamatprincipiem pirmsskolā. Kvalifikācijas darbs tiek izstrādāts divās daļās. Pirmajā daļā tiek izpētīta un analizēta teorētiskā literatūra par to, kas ir mācību vide. Otrajā daļā tiek veikta anketēšana pirmsskolas izglītības iestādes pedagogiem. Kvalifikācijas darba izstrādes procesā tika veikta anketu analīze. Kvalifikācijas darba nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi. Kvalifikācijas darba apjoms ir 38 lappuses. Tajā ir iekļautas 2 tabulas, 11 attēli un 4 pielikumi. Izmantoti ir 23 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: vide, mācību vide, Montesori. The author of the qualification paper: Evita Rasnača Qualification Supervisor: Mg. edu - Inese Barone The topic of the qualification paper: “Building a supportive learning environment in pre-school based on Maria's Montessori's guiding principles”. Purpose of the qualification paper: Theoretically test and empirically analyse the learning environment on the basis of Maria Montesori basic principles in pre – school. The qualification work is being developed in two parts. The first part explores and analyses theoretical literature about what a learning environment is. In the second part, a questionnaire is carried out for teachers of the pre – school educational institution. Questionnaire analysis was carried out during the qualification work development process. The qualification work concludes with conclusions and proposals. The size of the qualification paper is 38 pages. It includes 2 tables, 11 images and 4 attachments. There are 23 literary sources used. Keywords: environment, learning environment, Montesori.