dc.contributor.advisor | Zīriņa, Tija | |
dc.contributor.author | Bukovska, Donna Daniela | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:06:56Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:06:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98790 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68875 | |
dc.description.abstract | Darba autors: Donna Daniela Bukovska Darba nosaukums: Rotaļa kā sociālo prasmju veicinātāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Pētījuma mērķis: Balstoties uz zinātniski teorētisko literatūru un praktiskajiem pētījumiem, pētīt un analizēt rotaļu kā sociālo prasmju veicinātāju 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā. Darba apjoms: 35 lappuses, 3 attēli, 3 tabulas, 23 informācijas avoti, 6 pielikumi. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tika pētīta 3-4 gadus vecu bērnu attīstība veselumā, bērnu sociālās prasmes un rotaļas nozīme bērnu attīstībā, un sociālo prasmju pilnveidē. Otrajā nodaļā tika veikts pētījums par rotaļu kā sociālo prasmju veicinātāju 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā, veikts mērķauditorijas apraksts, pētījuma norises apraksts un izdarīti secinājumi. Atsēgas vārdi: Rotaļa, sociālās prasmes, pirmsskola. | |
dc.description.abstract | Author of the paper: Donna Daniela Bukovska Theme of the paper: Playing as a mean of improving social skills for 3 to 4 year old children in preschool Volume of the paper: 35 pages, 3 images, 3 tables, 23 pieces of used literature, 6 appendices. The qualification paper consists of an introduction, 2 chapters, conclusions, list of used literature and appendices. Normal development, social skills and the role of play of 3 to 4 year old children were explored in the first chapter. Conducted research of playing as a mean of improving social skills for 3 to 4 year old children in preschool was written about in the second chapter. Key words: Playing, social skills, preschool Aim of the research: To research and analyse playing as a mean of improving social skills for 3 to 4 year old children in preschool, taking in to account scientific literature. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Rotaļa | |
dc.subject | Rotaļa | |
dc.subject | Sociālās prasmes | |
dc.subject | Pirmsskola | |
dc.title | Rotaļa kā sociālo prasmju veicinātāja 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Playing as a mean of improving social skills for 3-4 years old children in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |