Izgītojošas vides veidošana latviešu valodas apmācībai 3.klasē
Author
Pentjuša-Pāne, Juta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Jutas Pentjušas-Pānes bakalaura darba temats ir “Izglītojošas vides veidošana latviešu valodas apmācībai 3. klasē”. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski pārbaudīt izglītojošas vides veidošanas iespējas latviešu valodas apmācībai 3. klases skolēniem. Bakalaura darbs sevī ietver teorētisko un empīrisko daļu. Teorijas daļā, pamatojoties uz latviešu un ārzemju autoru zinātniskajām atziņām, tika analizēti izglītojoši veicinošie faktori skolas vidē. Empīriskajā daļā darba autore novēroja skolēnus skolas vidē. Pētījuma sākumā analizēja katra skolēna raksturojumu atbilstoši izvirzītajiem kritērijiem un iekārtoja klases vidi latviešu valodas veicināšanai. Pētījuma beigās tika apkopoti iegūtie rezultāti un salīdzināti ar tā sākumā gūtajiem rezultātiem. Tika sniegti ieteikumi pedagogiem. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, 8 apakšnodaļām, ietverts 41 attēls, 5 tabulas, 12 pielikumi, izmantoti 49 literatūras avoti (tai skaitā 1 zviedru valodā, 22 angļu valodā), 20 interneta resursi. Darba apjoms ir 75 lapaspuses, tajā skaitā pielikums. Jutas Pentjušas-Pānes bachelor’s works subject is “Building an Educational Environment for Latvian Language training in 3rd grade”. The purpose of the study is to theoretically and practically test the possibilities for creating educational environment for Latvian language training for 3rd grade students. The bachelor’s work includes the theoretical and empirical part. Based on scientific knowledge of Latvian and foreign authors. Educational drivers in the school environment were analyzed. In the empirical part, the author observed students in the school environment. At the beginning of the study, the characterization of each pupil was analyzed according to the criteria set and the classroom environment was arranged for promotion of the Latvian language. At the end of the study, the results were collected and compared with the results at the beginning. Recommendations were made to educators. The bachelor’s work consists of an introduction, 2 chapters, 8 sub-chapters, the work contains 41 images, 5 tables, 12 annexes, used 49 literary sources (including 1 in Swedish, 22 in English), internet resources 20, the work volume is 75 pages including annexes.