3-4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstības sekmēšana izmantojot logoritmikas vingrinājumus
Author
Gusare-Uļjanova, Solveiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Tūbele, Sarmīte
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Solveiga Gusare-Uļjanova Darba tēma: 3-4 gadus vecu bērnu runas un valodas attīstības sekmēšana izmantojot logoritmikas vingrinājumus Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt logoritmikas vingrinājumu efektivitāti bērnu runas un valodas attīstības veicināšanā Darba apjoms: 75 lappuses, 10 tabulas, 2 attēli, 68 avoti, 3 pielikumi Atslēgas vārdi: logoritmika, runa, valoda Darba saturs: Bērnu runas un valodas attīstības analīze, logoritmikas vingrinājumu pamatprincipu, to elementu izpēte. Novērojumi, novērtējumi, datu analīze, secinājumi. Darba rezultāti: Analizēti runas un valodas attīstību ietekmējošie faktori, logoritmikas pamatprincipi, tās elementi. Izveidotas un novadītas logoritmikas nodarbības. Veikti novērojumi, novērtējumi, analizēti iegūtie dati, secinājumi. Author of the work: Solveiga Gusare-Uljanova Topic of the work: Promoting speech and language development in 3-4 year olds through logorhythmic exercises Aim of the work: To theoretically and practically examine the effectiveness of logorhythmic exercises in promoting children's speech and language development Volume of the work: 75 pages, 10 tables, 2 images, 68 sources, 3 appendices Key words: logorhythmics, speech, language Content of the work: Analysis of children's speech and language development, logorhythmic exercises principle and element research. Observations, evaluations, data analysis, conclusions. Results of the work: Analysed speech and language development influencing factors, logorhythmic principles and elements. Developed and conducted logarithmic lessons. Observations and evaluations were made, obtained data analysed, conclusions drawn.