Show simple item record

dc.contributor.advisorSkuja, Elīna
dc.contributor.authorSkuķe, Indra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:06:59Z
dc.date.available2025-05-28T01:06:59Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98831
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68890
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: Sociālo prasmju sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu. Kvalifikācijas darba autore: Indra Skuķe. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski analizēt un pedagoģiskajā procesā izzināt sociālo prasmju sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu. Darbs sastāv no divām nodaļām. Darba pirmajā nodaļā tiek izzināts sociālo prasmju teorētiskais raksturojums, kā arī tiek sniegts pamatojums tam, ka rotaļa, jaunākā vecumposma bērniem, ir pamats vispārējai bērna attīstībai. Darbā tiek pētīta dažādu autoru literatūra, kā Ineses Jurgenas, Ingas Stangaines, Baibas Brices, Annas Līdumas, Laimas Lasmanes u.c. autoru. Darba otrajā daļā – empīriskajā daļā, tiek veikts pētījums ar pedagoģiskās novērošanas metodi. Jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu tika sekmētas sociālās prasmes, tika apkopoti un izanalizēti iegūtie dati un no iegūtajiem novērojuma rezultātiem izveidoti secinājumi. Balstoties uz pedagoģiskās novērošanas metodi un pedagoģiskā izmēģinājuma darbībām, empīriskā pētījuma beigās iegūtie rezultāti ļāva pārliecināties, ka ir apstiprinājies sākotnēji izvirzītais pētījuma jautājums: kā sekmēt sociālo prasmju apguvi rotaļās ar dziedāšanu jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem? Darba apjoms: 2 nodaļas, 54 lpp., 9 attēli, 9 tabulas, 36 izmantotie literatūras avoti. Atslēgvārdi: rotaļas ar dziedāšanu, sociālās prasmes, pirmsskolas jaunākā vecumposma bērni, sekmēšana.
dc.description.abstractTitle of the work: Social skills opportunities for younger preschoolers to play with singing. Author of the work: Indra Skuķe. Objective: To theoretically analyse and explore in the pedagogical process the possibilities of promoting social skills in younger preschoolers through playing with singing. The work consists of two chapters. The first chapter of the work explores the theoretical characteristics of social skills, as well as provides a justification for the fact that play, for children of the younger age group, is the basis for the general development of the child. The work explores the literature of various authors, such as the authors of Inese Jurgens, Inga Stangaine, Baiba Brice, Anna Līduma, Laima Lasmane, etc. In the second part of the work – the empirical part, a study is carried out by the method of pedagogical observation. For younger pre-school children, social skills were promoted through playing with singing, the obtained data were collected and analyzed, and conclusions were drawn from the obtained observation results. Based on the method of pedagogical observation and pedagogical trial activities, the results obtained at the end of the empirical study made it possible to make sure that the initially raised research question has been confirmed: How to promote the acquisition of social skills in play with singing in younger preschoolers? Volume of qualification work: 2 chapters, 54 pages, 9 images, 9 tables, 36 sources of literature. Keywords: playing with singing, social skills, preschool junior children, promotion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectrotaļas ar dziedāšanu
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectpirmsskolas jaunākā vecumposma bērni
dc.subjectsekmēšana
dc.titleSociālo prasmju sekmēšanas iespējas jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās ar dziedāšanu
dc.title.alternativeOpportunities to promote social skills for younger preschoolers to play with singing
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record