5 – 6 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā
Author
Kampenusa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: 5 – 6 gadus vecu bērnu sīkās motorikas attīstības veicināšana tehnoloģiju mācību jomā. Darba autore: Elīna Kampenusa Darba vadītāja: Dagnija Vigule Darba mērķis: pētīt bērna sīkās motorikas attīstības veicināšanas iespējas pedagoģiskajā procesā tehnoloģiju mācību jomā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām – teorētiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā tiek pētītas, analizētas un apkopotas teorētiskās atziņas par sīkās motorikas attīstību un sīkās motorikas attīstības veicināšanas iespējām, kā arī raksturota tehnoloģiju mācību joma pirmsskolā, kā sīkās motorikas attīstības veicinātāja. Empīriskajā daļā tiek aprakstīta veiktā pedagoģiskā darbība bērnu sīkās motorikas attīstības veicināšanai tehnoloģiju mācību jomā, apstiprinot, ka sīkās motorikas attīstība tiek veicināta bērnam sistemātiski darbojoties pedagoga mērķtiecīgi plānotajās un piedāvātajās aktivitātēs. Darba apjoms: 56 lapaspuses, 11 tabulas, 47 attēli, 28 literatūras avoti, 1 pielikums. Atslēgas vārdi: 5 – 6 gadus veci bērni, sīkā motorika, tehnoloģiju mācību joma, pirmsskola. Title of the bachelor’s work: Promoting the development of fine motor skills of 5-6 year old children in the field of technology learning. Author: Elīna Kampenusa Supervisor: Dagnija Vigule The purpose of the work: to study the possibilities of promoting the child's fine motor development in the pedagogical process in the field of technology learning. The bachelor thesis consists of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part studies, analyzes and summarizes theoretical knowledge about the development of fine motor skills and the possibilities of promoting the development of fine motor skills, as well as describes the field of technology teaching in preschool as a facilitator of fine motor development. The empirical part describes the pedagogical activity carried out to promote the development of children's fine motor skills in the field of technology learning, confirming that the development of fine motor skills is promoted by the child systematically acting in the purposefully planned and proposed activities of the teacher. Workload: 56 pages, 11 tables, 47 pictures, 28 literature and information sources, 1 attachment. Keywords: 5-6-year-old children, fine motor skills, technology learning area, preschool.