Skaņu pasakas 3-4 gadīgu bērnu paškontroles sekmēšanai
Author
Krūmiņa, Anna Luīze
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stramkale, Ligita
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Anna Luīze Krūmiņa Kvalifikācijas darba vadītāja: Dr. paed., Ligita Stramkale Kvalifikācijas darba tēma: Skaņu pasakas 3-4 gadīgu bērnu paškontroles sekmēšanai. Darba mērķis: Teorētiski analizēt un empīriski noteikt paškontroles sekmēšanu 3-4 gadīgiem bērniem ar skaņu pasaku palīdzību. Pētījuma jautājums: Kā skaņu pasakas sekmē 3-4 gadīgu bērnu paškontroli? Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām- teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek analizēta informācija par skaņu pasakām, paškontroles pētījumiem, skaņu pasaku izmantošanu pirmsskolā un 3-4 gadīgu bērnu paškontroles īpatnībām. Empīriskajā daļā tiek veikts pedagoģiskais novērojums un izmēģinājuma darbība, izmantojot skaņu pasakas. Tiek novērota un analizēta bērnu paškontrole skaņu pasaku laikā. Tiek veikta skolotāju anketaptauja par skaņu pasaku izmantošanu pirmsskolā. Tiek apkopoti pētījuma gaitā iegūtie rezultāti un izdarīti secinājumi par skaņu pasaku izmantošanu pirmsskolā, lai sekmētu bērna paškontroli. Darba apjoms: 43 lpp, bez pielikumiem, 12 tabulas, 23 attēli, 36 literatūras avoti, 12 pielikumi Atslēgas vārdi: skaņu pasakas, paškontrole, 3-4 gadus veci bērni, skaņu pasaku izmantošana. The author of the paper: Anna Luīze Krūmiņa The supervisor of the paper: Docent Dr. paed., Ligita Stramkale Title of the paper: sound stories to promote self-control of 3-4 year olds. The purpose of the paper: to analyse theoretically and empirically identify the promotion of self-control in 3 - to 4-year-olds through sound stories Research question: how do sound stories promote to self-control of 3-4-year-olds? The qualification work shall consist of two parts - theoretical and empirical. The theoretical part analyses information about sound stories, self-control studies, the use of sound stories in preschool and the self-control of 3-4-year-olds. The empirical part is undergoing pedagogical observation and activities using sound stories. Self-control of children during sound stories is observed and analysed. A teacher questionnaire is being conducted on the use of sound stories in preschool. The results of the study are summarised and conclusions are drawn on the use of sound stories in preschool in order to promote self-control of the children. The paper consists of: 43 lpp, no annexs, 12 tables, 23 images, 36 literature sources, 12 annexs. Keywords: sound stories, self-control, 3-4 year olds, use of sound stories.