Show simple item record

dc.contributor.advisorMihno, Linda
dc.contributor.authorRūtiņa, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:02Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:02Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98879
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68906
dc.description.abstractBakalaura darbs “Finanšu izpratnes veidošana pirmsskolas izglītības 3. posmā” izstrādāts ar mērķi izpētīt pedagoģiskā procesa organizāciju finanšu izpratnes veicināšanai pirmsskolas izglītības 3. posmā. Darbā apkopota pirmsskolas skolotāju pieredze finanšu izpratnes veidošanai pirmsskolas vecuma bērniem, kā arī veikts empīrisks pētījums, kurā, izmantojot projektu darbību, rotaļas ar literāro darbu atbalstu un multimediju saturu, tiek veicināta finanšu izpratne sešgadīgiem bērniem. Noslēgumā ir noteikti metodiskie paņēmieni un izstrādāti ieteikumi pirmsskolas skolotājiem, kas ir vispiemērotākie finanšu izpratnes veidošanai bērniem pirmsskolas pedagoģiskajā procesā trešajā posmā. Šos ieteikumus var izmantot arī sākumskolas skolotāji. Bakalaura darba apjoms: 53 lpp., 16 attēli, 10 tabulas, izmantoti 47 literatūras avoti, pievienoti 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: finanšu izpratne, finanšu kompetence, pirmsskolas 3. posms, pirmsskolas pedagoģiskais process
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis "Developing financial literacy in the 3rd stage of preschool education" aims of exploring the organisation of the pedagogical process to promote financial understanding in 3rd stage of preschool education. The thesis summarises the experience of preschool teachers in shaping financial understanding for preschool-aged children. Additionally, an empirical study is conducted using project activities, play with support from literary works, and multimedia content to enhance financial understanding in six-year-old children. In conclusion, specific methodological approaches have been defined, and recommendations have been developed for preschool teachers that are most suitable for fostering financial understanding in children in the third stage of the preschool pedagogical process. These recommendations can also be used by primary school teachers. The bachelor thesis consists of 53 pages, 16 images, 10 tables, 47 references, 4 appendices. Keywords: financial literacy, financial competence, 3rd stage of pre-school, pre-school pedagogical process  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectfinanšu izpratne
dc.subjectfinanšu kompetence
dc.subjectpirmsskolas 3. posms
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.titleFinanšu izpratnes veidošana pirmsskolas izglītības 3.posmā
dc.title.alternativeDeveloping financial literacy in the 3rd stage of preschool education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record