Izziņas intereses sekmēšana dabas zinībās 4.klasē
Author
Bolšinga, Dina
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā “Izziņas intereses sekmēšana dabas zinībās 4.klasē “darba autore, Dina Bolšinga, aktualizējusi izziņas intereses sekmēšanu mācību stundās dabas zinībās, kā arī iespējamos risinājumus tās sekmēšanai. Bakalaura darba mērķis ir izveidot un aprobēt izziņas intereses sekmēšanas pedagoģisko risinājumu sistēmu 4. klases skolēniem dabas zinību mācību stundās. Pētījumā izmantotas vairākas metodes: zinātniskās literatūras analīze, anketu analīze, pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība. Pētījuma ietvaros autore veica pētījumu, lai pārbaudītu kā sekmēt skolēnu izziņas interesi dabas zinībās 4. klasēs. Bakalaurs sastāv no divām nodaļām un secinājumiem. In her bachelor's thesis "Encouraging cognitive interest in natural sciences in the 4th grade", the author of the work, Dina Bolšinga, updated the promotion of cognitive interest in lessons in natural sciences, as well as possible solutions for its promotion. The aim of the bachelor's thesis is to create and approve a system of pedagogical solutions for the promotion of cognitive interests for 4th grade students in natural science lessons. Several methods are used in the research: analysis of scientific literature, analysis of questionnaires, pedagogical observation, pedagogical pilot activity. As part of the study, the author conducted a study to check how to promote students' cognitive interests in natural sciences in 4th grades. The bachelor consists of two chapters and conclusions.