Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorBringina, Amanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:04Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98915
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68921
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Negatīvas uzvedības mazināšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma grupas bērniem pirmsskolas izglītības iestādē”. Kvalifikācijas darba autore: Amanda Bringina Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu negatīvas uzvedības cēloņus un izpausmes, izstrādāt un aprobēt paņēmienus tās mazināšanai pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbā tiek analizētas teorētiskās atziņas par vidējā vecuma bērnu negatīvu uzvedību, tās raksturojums, aprakstīti biežākie negatīvas uzvedības cēloņi un izpausmes. Tika analizētas vidējā vecuma bērnu attīstības likumsakarības un mazināšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē. Pamatojoties uz teorētiskajām atziņām, tika veikts empīriskais pētījums, kurā izvirzīti vērtēšanas kritēriji un veikta bērnu novērošana, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība un atkārtota bērnu vērtēšana. Pētījuma beigās autore izvirza priekšlikumus turpmākai pedagoģiskajai darbībai, un negatīvas uzvedības mazināšanai vidējā vecuma bērniem. Tika secināts, ka dažādu rotaļu paņēmienu izmantošana pozitīvi sekmē negatīvas uzvedības mazināšanos un pirmsskolas izglītības iestāde ir optimāla vieta bērnu negatīvas uzvedības mazināšanai. Kvalifikācijas darba apjoms: 39 lpp, 26 izmantotās literatūras un avotu vienības, 4 tabulas un 5 attēli. Atslēgvārdi: negatīva uzvedība, vidējā vecuma bērni, pirmsskola, uzvedības korekcija
dc.description.abstractThe topic of the qualification work: "Possibilities of reducing negative behavior for children of the middle preschool age group in a preschool educational institution". Author of qualification paper: Amanda Bringina The purpose of the qualification work: to analyze the causes and manifestations of negative behavior of children of middle preschool age, to develop and approve methods for reducing it in a preschool educational institution. The qualification thesis analyzes the theoretical knowledge about the negative behavior of middle-aged children, its characteristics, describes the most frequent causes and manifestations of negative behavior. The regularities of the development of middle-aged children and the possibilities of mitigation in the preschool educational institution were analyzed. Based on the theoretical findings, an empirical study was carried out, in which evaluation criteria were set and children were observed, pedagogical trial activity and repeated evaluation of children was carried out. At the end of the study, the author puts forward proposals for further pedagogical activities and for reducing negative behavior in middle-aged children. It was concluded that the use of various play techniques positively contributes to the reduction of negative behavior and that the preschool educational institution is an optimal place for the reduction of children's negative behavior. The volume of the qualification work: 39 pages, 26 units of used literature and sources, 4 tables and 5 images. Keywords: negative behavior, middle-aged children, preschool, behavior correction
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectNegatīva uzvedība
dc.subjectvidējā vecuma bērni
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectuzvedības korekcija
dc.titleNegatīvas uzvedības mazināšanas iespējas vidējā pirmsskolas vecuma grupas bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePossibilities of reducing negative behavior for children of the middle preschool age group in a pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige