Показать сокращенную информацию
Radošās pašizpausmes sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem
dc.contributor.advisor | Randoha, Antra | |
dc.contributor.author | Lignicka, Sindija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:07:09Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:07:09Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 98979 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68950 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba tēma “Radošās pašizpausmes sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem”, Pētījuma objekts: vizuālā māksla pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošā pašizpausme vizuālajā mākslā Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās pašizpausmes sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā. Hipotēze: Vizuālā māksla -sekmē radošo pašizpausmi un attīsta radošumu, ja: 1.Organizē jēgpilnu vizuālās mākslas nodarbību. 2.Vizuālās mākslas nodarbībās piedāvās izvēlēties bērnam tīkamāko mākslas izteiksmes līdzekli un materiālus. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt teorētiskās atziņas par pašizpausmi un mākslinieciski radošo darbību 2.Izzināt radošās pašizpausmes sekmēšanas iespējas un līdzekļus vizuālajā mākslā. 3.Veikt praktisko pētījumu radošas pašizpausmes sekmēšanā , attīstot radošumu ar dažādiem mākslas izteiksmes līdzekļiem 4.Apkopot un analizēt pētījumā iegūtos rezultātus Pētījuma metodes: Teorētiskā - pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze; Empīriskās - pedagoģiskās darbības novērojums, bērnu radošās darbības analīze Pētījuma bāze: X pirmsskolas izglītības iestāde. | |
dc.description.abstract | Bachelor's thesis topic "Promoting creative self-expression for older preschool children", Research object: visual art in the pedagogical process in preschool. Research subject: creative self-expression of older preschool children in visual arts The purpose of the research: to theoretically and practically explore the possibilities of promoting the creative self-expression of older preschool children in visual art. Hypothesis: Visual art promotes creative self-expression and develops creativity if: 1. Organize a meaningful visual art lesson. 2. In the visual arts lessons, the child will be offered to choose the means of artistic expression and materials he likes the most. Research tasks: 1. To analyze theoretical knowledge about self-expression and artistic creative activity 2. Learn the possibilities and means of promoting creative self-expression in visual art. 3. Carry out practical research in the promotion of creative self-expression by developing creativity with various means of artistic expression 4. Summarize and analyze the results obtained in the study Research methodology: Theoretical - pedagogical and psychological literature analysis; Observation of empirical - pedagogical activity, analysis of children's creative activity Research base: X. preschool educational institution. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | Radošās | |
dc.subject | pašizpausmes | |
dc.subject | sekmēšana | |
dc.subject | pirmsskolā | |
dc.title | Radošās pašizpausmes sekmēšana vecākā pirmsskolas vecuma bērniem | |
dc.title.alternative | Promoting creative self-expression in older preeschool children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.