3-4 gadīgu bērnu valodas vārdu krājuma paplašināšana didaktiskajās spēlēs
Author
Semjonova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Poiša, Mārīte
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: 3-4 gadīgu bērnu valodas vārdu krājuma paplašināšana didaktiskajās spēlēs Darba autore: Jūlija Semjonova Mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pētīt didaktisko spēļu izmantošanas iespējas 3-4 gadīgo bērnu vārdu krājuma paplašināšana. Teorētiskajā daļā tika analizētas teorētiskās atziņas par vārdu krājuma nozīmi un didaktiskām spēlēm. Tika izzināt 3-4 gadīgo bērnu vecumposma attīstības likumsakarības saistībā ar pētāmo problēmu. Empīriskajā daļā aprakstīta novērošana un pedagoģiskā izmēģinājuma darbība par 3-4 gadīgu bērnu valodas vārdu krājuma paplašināšanu didaktiskajās spēlēs. Apstiprinājās pētījuma jautājums: 3-4 gadīgu bērnu valodas vārdu krājums paplašināšanas didaktiskajās spēlēs. Darba apjoms: 43 lpp., 11 tabulas, 9 attēli, 1 pielikums, 51 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: Didaktiskās spēles, vārdu krājuma paplašināšana, bērni. The title of the qualification paper: expansion of the vocabulary of 3- to 4-year-old children’s language in didactic games. The author of the paper: Jūlija Semjonova The aim: to analyse theoretically and study practically the possibilities of using didactic games to expand the vocabulary of 3- to 4-year-old children. The theoretical part analysed the theoretical knowledge about the meaning of the vocabulary and didactic games. The regularities of the development of 3- to 4-year-old children age group in relation to the studied problem were cognized. The empirical part describes the observation and pedagogical experiment activity on expanding the vocabulary of 3- to 4-year-old children’s language in didactic games. The study question was confirmed: the vocabulary of 3-4-year-old children’s language expands in didactic games. The volume of the paper: 43 pages, 11 tables, 9 pictures, 1 appendix, 51 literature sources. Key words: didactic games, vocabulary expansion, children.