Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMargeviča-Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorVaščenkova, Jeļena
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:10Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:10Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other98994
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68958
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “5-6 gadus vecu bērnu iztēles sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā” izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot vizuālās mākslas nodarbību iespējas 5-6 gadus vecu bērnu iztēles attīstības sekmēšanā. Teorētiskajā daļā aplūkotas iztēles funkcijas mācību satura apguves kontekstā pirmsskolas izglītības trešajā posmā. Īpaša uzmanība ir pievērsta vizuālās mākslas satura apguvei un iztēles attīstības iespējām vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Empīriskajā daļā raksturots pedagoģiskais process un skolotāja izmantotās metodes un paņēmieni, kas ļauj sekmēt 5-6 gadus veciem bērniem iztēli vizuālās mākslas nodarbībās. Ir detalizēti aprakstītas septiņas vizuālās mākslas nodarbības, sniedzot praktiskus ieteikumus par iztēles sekmēšanu. Pētījuma noslēgumā sniegta izsmeļoša atbilde uz jautājumu “Kādas metodes un paņēmienus izmantot vizuālās mākslas nodarbībās, lai sekmētu 5-6 gadus vecu bērnu iztēles attīstību?”. Darba apjoms: 40 lappuses, 4 attēli, 5 tabulas, 41 literatūras vienības, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: iztēle, vizuālā māksla, 5-6 gadus veci bērni, pirmsskolas pedagoģiskais process.
dc.description.abstractThe qualification paper “Promoting the Imagination of 5-6-Year-Old Children in Visual Arts Classes in Preschool” is developed with the aim of theoretically examining and empirically justifying the possibilities of visual arts classes in fostering the imagination of 5-6-year-old children. The theoretical part discusses the functions of imagination in the context of content acquisition during the third stage of preschool education. Special attention is given to the acquisition of visual arts content and the possibilities for fostering imagination in visual arts classes in preschool. The empirical part characterizes the pedagogical process and the methods used by the teacher to promote the imagination of 5-6-year-old children in visual arts classes. Seven visual arts classes are detailed, providing practical recommendations for enhancing imagination. The conclusion of the study provides a comprehensive answer to the question, “What methods and techniques to use in visual arts classes to promote the development of imagination in 5-6-year-old children?” Scope of work: 40 pages, 4 images, 5 tables, 41 literature sources, 3 attachments. Keywords: imagination, visual arts, 5-6-year-old children, preschool pedagogical process.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectiztēle
dc.subjectvizuālā māksla
dc.subject5-6 gadus veci bērni
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.title5-6 gadus vecu bērnu iztēles sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativePromoting the Imagination of 5-6-Year-Old Children in Visual Arts Classes in Preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию