Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorPunucanova, Inese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:13Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99034
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68978
dc.description.abstractKvalifikācijas darbu “4-5 gadus vecu bērnu formu apguve rotaļu darbībā” ir izstrādājusi Inese Punucanova. Darba mērķis ir teorētiski analizēt un praktiskā darbībā pārbaudīt kā rotaļu darbībā sekmēt 4-5 gadus vecu bērnu formu apguvi. Darbā tika aplūkota un izpētīta zinātniskā literatūra par matemātikas mācību jomas apguvi bērniem izmantojot rotaļu darbību. Darba izstrādes gaitā tika veikts empīrisks pētījums, kas iekļāva izmēģinājuma drabības izstrādi un īstenošanu, kur tika izstrād’tas īpaši pielāgotas rotaļu darbības, kas bija vērstas uz formu apguvi bērniem. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka rotaļu darbība svar pozitīvi ietekmēt formu apguves zināšanas 4-5 gadus veciem bērniem un, ka rotaļu darbības ir piemērots mācību līdzeklis matemātikas nozares tēmu mācīšanai pirmsskolas vecuma bērniem. Darbs sastāv no 37 lapaspusēm, 5 attēliem, 6 tabulām. Darba izstrādē izmantoti 29 literatūras avoti un darbam ir divi pielikumi. Atslēgvārdi: ģeometriskās formas, formu apguve, 4-5 gadus veci bērni, rotaļu darbība
dc.description.abstractThe qualification work "Learning shapes of 4-5-year-old children in play activities" was developed by Inese Punucanova. The aim of the work is to theoretically analyze and test in practice how to promote the learning of forms in 4-5-year-old children through play activities. The work examined and researched the scientific literature on the learning of the field of mathematics for children using play activities. During the development of the work, an empirical study was carried out, which included the development and implementation of a pilot experiment, where specially adapted play activities were developed, which were aimed at learning shapes for children. As a result of the research, it was concluded that play activities have a positive effect on the knowledge of learning shapes for 4-5-year-old children and that play activities are a suitable teaching tool for teaching topics in the field of mathematics to preschool children. The work consists of 37 pages, 5 pictures, 6 tables. 29 literature sources were used in the development of the work and the work has two appendices. Keywords: geometric shapes, shape learning, 4-5 year old children, play activity
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectģeometriskās formas
dc.subjectformu apguve
dc.subject4-5 gadus veci bērni
dc.subjectrotaļu darbība
dc.title4 – 5 gadus vecu bērnu formu apguve rotaļu darbībā
dc.title.alternativeLearning shapes of 4-5-year-old children in play activities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige