Show simple item record

dc.contributor.advisorBuboviča, Jana
dc.contributor.authorBombaka, Anita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:14Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99056
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68988
dc.description.abstractPētījuma tēma ir par pirmsskolas mācību procesa sekmēšanu āra vidē. Pētījuma mērķis ir izpētīt pirmsskolas mācību procesa sekmēšanas iespējas āra vidē. Pētījuma teorētisko bāzi veido teorētiskā literatūra, likumdošanas akti, Skola2030 materiāli un Vides izglītības fonda materiāli. Teorētiskās daļa balstīta uz tādu autoru, kā L. Dālgrēns, A. Ščepanskis, K. gajevska, A. Miesniece, A. Barona atziņām. Pētījuma veikšanai tika izvēlēta kvalitatīvās pētījuma metodes – anketēšana un novērošana. Pētījuma empīriskajā daļā tiek veikta bērnu novērošana, pedagogu anketēšana un iegūto datu analīze. Pētījuma rezultāti atklāj āra rotaļnodarbību nozīmi un ietekmi uz bērnu pilnvērtīgu attīstību un mācību procesa dažādošanas nepieciešamību. Pētījuma hipotēze – pirmsskolas mācību process āra vidē būs sekmīgs, ja tiks izvēlētas bērnu vecumposmam atbilstošas aktivitātes, ir apstiprinājusies. Bērnu izziņas darbība un aktivitāte āra rotaļnodarbībās ir atkarīga no izvēlētās tēmas, vietas un plānotajām aktivitātēm. Atslēgvārdi: āra vide, pirmsskola, pedagoģiskajā procesā, āra rotaļnodarbība, pirmsskola, vecums, bērns.
dc.description.abstractThe subject of the study is the promotion of the pre-school learning process in the outdoor environment. The aim of the study is to explore possibilities for promoting the pre-primary learning process in an outdoor environment. The theoretical basis of the study consists of theoretical literature, legislation, school2030 materials and materials from the environmental Education Foundation. The theoretical part is based on the knowledge of authors such as L. Dhalgren, A. Szczhepansky, K. gayevska, A. butcher, A. Baron. Qualitative study methods, questionnaire and observation, were selected for the study. In the empirical part of the study, child observation, teacher questionnaires and analysis of the findings are carried out. The results of the study reveal the importance and impact of outdoor playclasses on the full development of children and the need to diversify the learning process. The study hypothesis - the pre-primary learning process in the outdoor environment will be successful if children's age-appropriate activities are selected, has been confirmed. Children's cognitive activity and activity in outdoor playclasses depends on the topic, location, and planned activities you choose. Keywords: outdoor environment, preschool, pedagogical process, outdoor playlesson, preschool, age, child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectāra vide
dc.subjectpirmsskolas pedagoģiskais process
dc.subjectāra rotaļnodarbība
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvecums
dc.titleMācību procesa sekmēšana Pirmsskolā āra vidē
dc.title.alternativePromoting the learning process in pre-primary outdoor settings
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record