Bērncentrētu mācību vidi nodrošina PII pedagogu sadarbība
Author
Dreimane, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lāce, Ingūna
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Ieva Dreimane Darba tēma: Bērncentrētu mācību vidi nodrošinoša PII pedagogu sadarbība Darbs sastāv no divām daļām. Pirmajā daļā Tika apskatīta literatūras avoti, pētījumi un raksti par bērcentrētu vidi un vidi izglītības iestādēs. Otrajā daļā tika teorētiski analizētas psihologu un pedagogu atziņas par sadarbību pirmsskolas izglītības iestādē, raksturojot pedagogu savstarpējo sadarbību, kā arī mijiedarbības iespējas starp vadību un pedagogiem. Trešajā daļā tika veikts pētījums, izmantojot pētīšanas instrumentu- novērojumu pirmsskolas izglītības iestādē un aptauju pedagogiem. Aptauja tika veikta vienā pirmsskolas izglītības iestādē, aptaujājot tās pedagogus un vadību. Kvalifikācijas darbā ir izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Atbildot uz pētījuma hipotēzi- Pedagogu sadarbība sekmē bērncentrētas vides veidošanu pirmsskolā. Darbs sastāv no: 44 lpp., 25 attēli, 1 tabula, 38 izmantotie literatūras un citi avoti un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: sadarbības, pirmsskolas izglītības iestāde, bērcentrēta vide, Pedagogi. Author of the work: Ieva Dreimane The theme of the work: Cooperation between PII educators providing a child-centered learning environment The work consists of two parts. The first part dealt with literary sources, studies, and articles on the bereaved environment and environment in educational institutions. The second part theoretically analyzed the insights of psychologists and educators on cooperation in a preschool educational institution, describing the cooperation between educators, as well as the possibilities of interaction between management and educators. In the third part, a study was conducted using a research tool, an observation in a preschool educational institution and a survey for educators. The survey was conducted in one preschool educational institution, surveying its educators and management. In the qualification work, conclusions and proposals have been developed. In response to the research hypothesis, Educator collaboration contributes to the creation of a child-centered environment in preschool. The work consists of: 44 pages, 25 images, 1 table, 38 used literature and other sources and 2 attachments. Keywords: collaborative, preschool educational institution, bercentered environment, Educators.