5-6 gadīgu bērnu sadarbības veicināšana caur kustību rotaļām
Author
Stavecka, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autors: Justīne Stavecka Kvalifikācijas darba nosaukums: 5 -6 gadīgu bērnu sadarbības veicināšana caur kustību rotaļām . Darba mērķis: Teorētiski un prakstiski izzināt 5 – 6 gadīgu bērnu spēju attīstīt sadarbības prasmes caur kustību rotaļām. Darba aktualitāte: Darba autores pieredze liecina, ka sadarbības prasmes bērnu vidū, ikdienā, ir nepieciešams uzlabot, taču nepieciešams noskaidot, vai to īstenot ir iespējams ikdienā pielietojot kustību rotaļas. Vai ( Darba aktualitati nosaka bērnu sadarbības grūtības rotaļu laikā pirmsskolā)? Pētijuma uzdevumi: 1. Veicot teorētiskās literatūras analzi, izpētīt 5- 6 gadīgu bērnu sadarbības prasmes. 2. Tiek aprakstīti rotaļas un sadarbības prasmes jēdzieni un kā tie sekmē bērnu attīstību. 3. Izzināt nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu veiksmīgai sadarbībai kustību rotaļās. 4. Prakstiski pētīt kustību rotaļu ietekmi uz bērnu sadarbības prasmēm. 5. Apkopot rezultātus, formulēt secinājumus. Darba apjoms: 38 lpp, 6 tabulas, 7 attēli un 26 literatūras avotu vienības. Atslēgvārdi: sadarbība, kustību rotaļas, sadarbības prasmes, pirmsskola, 5-6 gadīgi bērni, attīstība. Author of the qualification paper: Justíne Stavecka Title of the qualification paper: promoting the cooperation of 5-6-year-old children through movement activities. Goal: To theoretically and practically find out the ability of 5-6 year old children to develop cooperation skills through movement activities. Relevance of the work: The experience of the author of the work shows that it is necessary to improve cooperation skills among children on a daily basis, but it is necessary to find out whether it is possible to use movement games on a daily basis. Research tasks: 1.By analyzing the theoretical literature, look for cooperation skills of 5-6 year old children. 2.The concepts of play and cooperative skills are described and how they contribute to children's development. 3.Reserch the princibles of successful cooperation of older preschool children in movement games. 4. To practically study the influence of movement activities on children's cooperation skills. 5.Summarizing the results and formulate conclusions. Volume of the work: 38 pages, 6 tables, 7 pictures and 26 units of literature sources. Keywords: cooperation, movement activities, cooperation skills, preschool, 5-6-year-old children, development.