Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorRaila, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:20Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:20Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99143
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69028
dc.description.abstractDarba temats: “Matemātisko priekšstatu veicināšana darbībās ar dabas materiāliem 3-4 gadus veciem bērniem” Autore: Kristīne Raila Darba apjoms: 34 lapas Darba mērķis: teorētiski un praktiski pētīt, kā veicināt matemātiskos priekšstatus ar dabas materiālu palīdzību. Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām,secinājumiem,izmantotās literatūras saraksta ar 28 avotiem. Darbā tika analizēti tādi jautājumi kā matemātiskie priekšstati, to veicināšanas iespējas. Empīriskajā daļā tika veikta bērnu novērošana, izvēlētas nodarbības, lai ar dabas materiālu palīdzību attīstītu matemātiskos priekšstatus, aprakstīts metodoloģiskais pamats, pētījuma norise un iegūto rezultātu analīze. Pētījumā tika secināts, ka dabas materiālu izmantošana matemātisko priekšstatu attīstībā vērtējama kā pozitīva, jo vienlaikus bērns attīsta gan savus matemātiskos priekšstatus, gan arī iepazīstas ar dažādiem dabas materiāliem un gūst pieredzi. Tātad sistemātiski un mērķtiecīgi izmantojot dabas materiālus, pedagogam ir iespēja veicināt bērnu matemātisko priekšstatu attīstību. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, dabas materiāli, 3-4 gadus veci bērni
dc.description.abstractCoursework topic: "Promoting mathematical notions with natural materials for 3 – 4 year old children" Author: Kristīne Raila Work volume: 34 pages The aim of the work is to theoretically and practically study how to promote mathematical concepts with the help of natural materials. The work consists of an introduction, two chapters, conclusions, and a list of used literature with 28 sources. The work analyzed issues such as mathematical notions and their promotion possibilities. In the empirical part, children were observed, lessons were chosen to develop mathematical concepts with the help of natural materials, the methodological basis, the course of the research, and the analysis of the obtained results were described. The research concluded that the use of natural materials in the development of mathematical notions can be evaluated as positive because, at the same time, the child develops both his mathematical notions and also gets to know different natural materials and gain experience. Therefore, by systematically and purposefully using natural materials, the teacher has the opportunity to promote the development of children's mathematical notions. Keywords: mathematical notions, natural materials, children 3 – 4 year old
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectMatemātiskie priekšstati
dc.subjectdabas materiāli
dc.subject3-4 gadus veci bērni
dc.subjectteorētiski pētīt kā veicināt matemātiskos priekšstatus
dc.subjectveikta bērna novērošana, iegūto rezultātu analīze
dc.titleMatemātisko priekšstatu veicināšana darbībās ar dabas materiāliem 3-4 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativePromoting mathematical notions with natural materials for 3-4 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record