Kustību rotaļas 5-7 gadīgu bērnu priekšmetu pārvietošanas veicinātājas
Author
Āboliņa, Armanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats “ Kustību rotaļas 5-7 gadīgu bērnu priekšmetu pārvietošanas veicinātājas” Darba autore: Armanda Āboliņa Darba vadītāja: lekt. Dace Augstkalne Darba mērķis – analizēt un pētīt kustību rotaļu, kā līdzekli priekšmetu pārvietošanas veicināšanai 5 – 7 gadīgiem bērniem. Kvalifikācijas darbs sastāv no divām daļām. Kvalifikācijas darba 1. daļā apskatīts, veselības un fiziskās mācību jomas saturs, pamatkustības veicināšana pirmsskolā un kā ar kustības rotaļas palīdzību var veicināt priekšmetu pārvietošanu pirmsskolā. Empīriskajā daļā tiek pētīts, priekšmetu pārvietošanas iemaņas, tiek atlasītas kustību rotaļas, kas palīdzēs veicināt priekšmetu pārvietošanu. Pētījums veikts 2. posmos un darbā apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti Pētījuma rezultātā tika secināts, ka 5 – 7 gadīgiem bērniem priekšmetu pārvietošanu var veicināt ar kustību rotaļas palīdzību. Darbs kopumā sastāv no 31 lpp., 32 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: kustību rotaļa, priekšmetu pārvietošana, veicināt, bērni. The topic of the qualification work "Movement games that promote the movement of objects for 5-7-year-old children" Author of the work: Armanda Āboliņa Head of work: lect. Dace Highlands The aim of the work is to analyze and study movement play as a means of promoting the mo-vement of objects for 5-7-year-old children. The qualification work consists of two parts. Part 1 of the qualification work examines the content of health and physical education, promotion of basic movement in preschool and how movement of objects in preschool can be promoted with the help of movement play. In the empirical part, the skills of moving objects are studied, move-ment games are selected, which will help promote moving objects. The research was carried out in 2 stages and the obtained results were collected and analyzed in the thesis. As a result of the research, it was concluded that 5-7-year-old children can be encouraged to move objects with the help of movement play. The work consists of 31 pages in total, 32 literary sources. Key words: movement play, moving objects, encourage, children.