Bērna pašapziņas attīstīšana 3 – 5 gadu vecumā pirmsskolā
Author
Viņķelis, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autors: Artūrs Viņķelis Darba nosaukums: Bērna pašapziņas attīstīšana 3 – 5 gadu vecumā pirmsskolā Darba vadītāja: Profesore, Dr. Psych. Tija Zīriņa Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt pedagoģiskos paņēmienus 3 - 5 gadu vecu bērnu pašapziņas attīstīšanai pirmsskolā. Autors darbā analizēja teorētiskās atziņas par bērnu attīstības likumsakarībām un pedagoģiskajiem paņēmieniem kā līdzekli pašapziņas attīstības sekmēšanā, tos empīriski pārbaudīja un apkopoja secinājumus. Darba autors uzskata, ka pirmsskolā ir iespējams veicināt 3 – 5 gadus vecu bērnu pašapziņas attīstību un pētījumā pielietotās metodes to ir sekmējušas. Darba apjoms ir 38 lpp, tajā iekļautas 10 tabulas, 7 attēli, kā arī, analizēti 39 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: pašapziņa, 3 – 5 gadus veci bērni, pirmsskola, pedagoģiskais process. Author of the work: Artūrs Viņķelis Working title: The development of self-confidence for 3 - 5 year olds in preschool Supervisor: Professor, Dr. Psych. Tija Zīriņa The purpose of the work: to theoretically study and practically test pedagogical techniques for the development of self-confidence in preschool for 3 - 5 year olds. The author in the work analyzed theoretical insights on the regularities of child development and pedagogical techniques as a means of promoting the development of self-confidence, examined them empirically and summarized the conclusions. The author of the work believes that in preschool it is possible to promote the development of self-confidence in children aged 3 - 5 years, and the methods used in the study have contributed to this. The volume of the work is 38 pages, it includes 10 tables, 7 images, and analyzed 39 literary sources. Keywords: self-confidence, children aged 3 - 5 years, preschool, pedagogical process.