4 gadīgu bērnu jaunrades prasmju attīstību veicinošs pedagoģiskais process
Author
Reizniece, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Lāce, Ingūna
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Lāsma Reizniece Darba tēma: 4 gadīgu bērnu jaunrades prasmju attīstību veicinošs pedagoģiskais process. Darba mērķis: pētīt 4 gadīgu bērnu jaunrades prasmju attīstību veicinošus nosacījumus un metodes pedagoģiskajā procesā pirmsskolā. Kvalifikācijas darbā ir 5 nodaļas. Pirmajā nodaļā raksturotas 4 gadīgu bērnu prasmes. Otrajā nodaļā analizēti valsts akceptētie dokumenti jaunrades prasmju veicināšanai pirmsskolā. Trešajā nodaļā analizēti un raksturoti jaunrades prasmju veicinošas vides nosacījumi. Ceturtajā nodaļā atspoguļoti pirmsskolas skolotāju anketēšanas rezultāti un analizētas veiksmīgākās metodes pedagoģiskā procesa organizēšanai. Piektajā nodaļā aprakstīts veiktais pētījums, izmantotās metodes, iegūtie rezultāti un secinājumi. Darbs sastāv no: 43 lapaspusēm, 12 attēliem, 2 tabulām, 20 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā, kā arī 6 pielikumiem. Atslēgas vārdi: 4 gadīgi bērni, jaunrade, rotaļas, sociālā, emocionālā, fiziskā vide, radošums, idejas. Author: Lāsma Reizniece The theme of the thesis: a pedagogical process for the development of creative skills in 4-year-old children. Aim of the thesis: to study the conditions and methods that promote the development of creative skills of 4-year-old children in the pedagogical process in pre-school. There are 5 chapters in the qualification paper. The first chapter describes the general skills of 4-year-olds. The second chapter analyses the documents approved by the state for the development of creativity skills in pre-school. The third chapter analyses and describes the conditions for a creative environment. The fourth chapter presents the results of a questionnaire survey of preschool teachers and analyses the most successful methods for organising the pedagogical process. Chapter 5 describes the research, the methods used, the results obtained and the conclusions. The thesis consists of: 43 pages, 12 figures, 2 tables, 20 references in Latvian and English, as well as 6 appendices. Keywords: 4-year-olds, creative skills, play, social, emotional, physical environment, creativity, ideas.