Futbola bumbas kontroles pilnveide bērnu (7-9 gadi) treniņā, izmantojot reakcijas gaismas “Lummic” sistēmas
Author
Fostijs, Vladislavs
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats: “Futbola bumbas kontroles pilnveide bērnu (7-9 gadi) treniņā, izmantojot reakcijas gaismas “Lummic” sistēmas” Mērķis: Izpētīt gaismas reakcijas sistēmas treniņa efektivitāti uz futbola bumbas kontroles pilnveidi 7-9 gadu jaunajiem futbolistiem. Teorētiskajā daļā tiek aprakstīta mācību – treniņu procesa īstenošanas specifika un aprakstītas vecumposma īpatnības 7-9 gadus jauniem bērniem. Tiek aprakstīta reakcijas gaismas treniņa sistēmas īpatnības un darbības principi, pēc kuriem vadoties tiek analizēta izmantota sistēma. Kvalifikācijas darba praktiskajā daļā ir veikts pētījums par bērnu futbola bumbas kontroles pilnveidi, izmantojot gaismas reakcijas treniņu sistēmas. Pedagoģiskā eksperimenta ietvaros darba autors izmēģināja gaismas reakcijas treniņa sistēmu treniņa procesā. Izstrādājot šo kvalifikācijas darbu, autors nonāca pie secinājuma, gaismas reakcijas sistēmu integrēšanā treniņu procesā pozitīvi ietekmē bumbas kontroles spēju. Atslēgas vārdi: bērni, futbols, gaismas reakcijas sistēma, pilnveide, bumbas kontrole The topic of the qualification work: “Improving control of the soccer ball in children’s (7-9 years old) using reaction light "Lummic" systems”. Purpose: To investigate the effectiveness of light reaction system training on the improvement of soccer ball control for 7-9-year-old young soccer players. In the theoretical part, the specifics of the implementation of the teaching-training process are described and the peculiarities of the age stage for 7-9-year-old children are described. The peculiarities and principles of operation of the reaction light training system are described, based on which the used system is analyzed. In the practical part of the qualification work, a study has been carried out on the improvement of children's soccer ball control using light reaction training systems. As part of a pedagogical experiment, the author of the work tested the light reaction training system during the training process. While developing this qualification work, the author came to the conclusion that the integration of light reaction systems in the training process has a positive effect on the ability to improve the ball control.