7-15 gadu vecu meiteņu treniņa īpatnības futbolā, trenējoties kopā ar zēniem
Author
Žilde-Rudzīte, Eva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba “ 7-15 gadu vecu meiteņu treniņa īpatnības futbolā, trenējoties kopā ar zēniem” mērķis ir izpētīt un saprast, kā meitenes un zēnus sākumskolas un pusaudžu vecumā (7-15 g.v.) ietekmē kopīgu treniņu aizvadīšana. Darbs sastāv no 3 daļām: 1.nodaļa – sportistu fizioloģiskais un psiholoģiskais raksturojums, kura satur informāciju par meiteņu un zēnu fizioloģisko un psiholoģisko raksturojumu. 2.nodaļa – trenera, vecāku un sportista attiecības, kas ietver informāciju par trenera un vecāku nozīmi audzēkņa izaugsmē, tās būtību. 3.nodaļa – meiteņu un zēnu treniņa īpatnības. 4.nodaļa - šajā nodaļā tiek aprakstīta praktiskā darbība. Atslēgas vārdi – sports, psiholoģija, fizioloģija, treneris, futbols. The purpose of the qualification work “The peculiarities of training 7-15 year old girls in football when training together with boys” is to investigate and understand how 7-15 years old girls are affected by joint training. The work consists of 3 parts: Chapter 1 – physiological and psychological characteristics of athletes, wich contains information about the physiological and psychological characteristics of girls and boys. Chapter 2 – the relationship between the coach, parants and athlete, wich includes information about the importance of the coach and parents in the student's growth, it's essence. Chapter 3 – peculiarities of training for girls and boys. Chapter 4 – this chapter describes the practical operation. Key words – sport, psychology, physiology, coach, football.