Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRandoha, Antra
dc.contributor.authorOzoliņa, Agnese
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:25Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99283
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69060
dc.description.abstractDarba temats: Lasītprasmes sekmēšana latviešu valodas stundās sākumskolā 3. klasē Darba autore: Agnese Ozoliņa Darba vadītāja: Antra Randoha Darba mērķis: teorētiski un praktiski izzināt pedagoģiskās metodes lasītprasmes sekmēšanai sākumskolas 3. klasē. Darba teorētiskajā daļā tika analizēta teorētiskā literatūra par lasītprasmes jēdziena skaidrojumu. Darba autore apkopoja lasītprasmes sekmēšanas stratēģijas un metodes. Izpētīts sākumskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības. Darba empīriskajā daļā tika izveidots pētījuma plāns un aprakstītas pētīšanas metodes. Darba autore izveidoja skolēnu raksturojumu, aprakstot pētāmo problēmu. Tika izveidoti lasītprasmes vērtēšanas kritēriji. Lai sekmētu skolēnu lasītprasmi tika izmantotas dažādas metodes un stratēģijas, gan ārpusskolas aktivitātēm, gan mācību stundas ietvaros. Iegūtie rezultāti tika analizēti un salīdzināti. Darba apjoms: 48 lapaspuses, 12 attēli, 4 tabulas, 32 literatūras avoti. Atslēgvārdi: 3. klase, skolēni, lasītprasme, latviešu valoda, skola.
dc.description.abstractThe topic of the work: Promoting reading skills in Latvian language classes in primary school in the 3rd grade Author of the work: Agnese Ozoliņa Supervisor: Antra Randoha The purpose of the work: to theoretically and practically learn the pedagogical methods for promoting reading skills in the 3rd grade of primary school. The theoretical part of the work analyzed the theoretical literature on the explanation of the concept of literacy. The author of the paper summarized the strategies and methods of promoting literacy. Peculiarities of development of children of primary school age have been studied. In the empirical part of the work, only a research plan is created, and research methods are described. The author of the work created a description of the students, describing the problem under study. Evaluative literacy assessment criteria were created. Various methods and strategies were used to promote students' reading skills, both in extracurricular activities and in the classroom. The obtained results were analyzed and compared. Work volume: 48 pages, 12 images, 4 tables, 32 literature sources. Keywords: 3rd grade, students, literacy, Latvian language, school.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subject3. klase
dc.subjectskolēni
dc.subjectlasītprasme
dc.subjectlatviešu valoda
dc.subjectskola
dc.titleLasītprasmes sekmēšana latviešu valodas stundās sākumskolā 3.klasē
dc.title.alternativePromoting reading skills in Latvian language lessons in primary school in the 3rd grade
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию