Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorPura, Baiba
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
dc.date.accessioned2025-05-28T01:07:25Z
dc.date.available2025-05-28T01:07:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.other99293
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69062
dc.description.abstractBakalaura darbā “Pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšana 2.klasē sākumskolā” darba autore ir izstrādājusi un aprobējusi plānošanas, sevis uzraudzīšanas un sevis novērtēšanas stratēģijas 2.klases skolēniem. Bakalaura darbā analizēta zinātniskā literatūra saistībā ar pašvadītas mācīšanās ciklu: mērķa noteikšana, uzraudzīšana un tā novērtēšana. Balstoties uz literatūras analīzi, tika izstrādāti kritēriji pašvadītas mācīšanās prasmju definēšanai 2.klasē. Atlasītas atbilstošas metodes un paņēmieni pašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšanai. Pētījumā izmantotas vairākas metodes: zinātniskās literatūras analīze, dokumentu analīze, pedagoģiskais novērojums, pedagoģiskā izmēģinājum darbība, datu statiskā apstrāde un analīze. Pētījuma rezultāti rāda, ka izstrādātās un aprobētās mācību stratēģijas ir veicinājuša plānošanas, sevis uzraudzīšanas un sevis novērtēšanas prasmju attīstību 2.klases skolēniem. Bakalaura darbs sastāv no 52 lpp., 9 attēliem, 3 tabulām, 34 literatūras un avotu vienībām un 11 pielikumiem. Atslēgas vārdi: pašvadīta mācīšanās, plānošana, uzraudzīšana, novērtēšana, pedagoģiskās stratēģijas.
dc.description.abstractIn the bachelor's thesis “Developing self-directed learning skills in the 2nd grade in primary school”, the author of the thesis has developed and implemented planning, self-monitoring and self-evaluation strategies for 2nd grade students. The thesis analyzes scientific literature related to the self-directed learning cycle: goal setting, monitoring, and evaluation. Based on the literature analysis, criteria were developed for defining self-directed learning skills in the 2nd grade. Appropriate methods and techniques for developing self-directed learning skills were selected. The study employed various methods, including scientific literature analysis, document analysis, pedagogical observation, pedagogical trial action, data statistical processing, and analysis. The results of the research indicate that the developed and implemented teaching strategies have promoted the development of planning, self-monitoring, and self-evaluation skills in 2n grade students. The bachelor thesis consists of 52 pages, 9 pictures, 3 tables, a list of 34 references and sources and 11 appendices. Keywords: self-directed learning, planning, monitoring, evaluation, pedagogical strategies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības zinātnes
dc.subjectpašvadīta mācīšanās
dc.subjectplānošana
dc.subjectuzraudzīšana
dc.subjectnovērtēšana
dc.subjectpedagoģiskās stratēģijas
dc.titlePašvadītas mācīšanās prasmju attīstīšana 2.klasē sākumskolā
dc.title.alternativeDeveloping self-directed learning skills in 2nd grade in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record