dc.contributor.advisor | Augstkalne, Dace | |
dc.contributor.author | Fedotova, Linda | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2025-05-28T01:07:25Z | |
dc.date.available | 2025-05-28T01:07:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.other | 99299 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69063 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darba autore: Linda Fedotova Bakalaura darba temats: 5- 6 gadīgo bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana fiziskajās aktivitātēs. Bakalaura darba mērķis: analizēt teorētisko literatūru par fizisko aktivitāšu izmantojamību matemātisko prasmju apguvei un praktiski pētīt 5-6 gadīgo bērnu matemātisko prasmju apguves sekmēšanu fiziskajās aktivitātēs. Uzsākot bakalaura darba izstrādi, tika izvirzīta hipotēze: mērķtiecīgi organizētas fiziskās aktivitātes, kurās bērni aktīvi iesaistās un praktiski pielieto apgūtās zināšanas, veicina 5-6 gadīgo bērnu matemātisko prasmju apguvi. Bakalaura darbs izstrādāts uz 47 lpp, tajā ir ievietoti 10 attēli un 2 tabulas, izmantotas 43 bibliogrāfiskās vienības. Bakalaura darbam ir 2 nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek analizētas dažādu autoru atziņas par matemātiskajām prasmēm un to sekmēšanas nozīmi pirmsskolā, fizisko aktivitāšu nozīmīgumu matemātisko prasmju veicināšanā, kā arī 5- 6 gadīgo bērnu attīstības likumsakarības. Otrajā nodaļā tiek veikta matemātisko prasmju apguves veicināšana fiziskajās aktivitātēs izpēte. Šajā nodaļā tiek atspoguļota bērnu novērtēšana, pedagoģiskā darbība, datu apkopošana un analīze, aprakstīti pētījumā iegūtie secinājumi. Atslēgas vārdi: matemātiskās prasmes, fiziskās aktivitātes, pirmsskolēns. | |
dc.description.abstract | The author of the bachelor’s paper: Linda Fedotova The title of the bachelor’s paper: promoting the acquiring mathematics skills for 5- 6-year-old children through physical activities. The aim of the bachelor’s paper: analyse the theoretical writings on the usage of physical activities to acquire mathematics skills and do practical research on promoting the acquiring mathematics skills for 5-6-year-old children through physical activities. Starting the bachelor’s paper, the following hypothesis was advanced: organising purposeful physical activities that children take active part in and practising their acquired knowledge promotes the acquiring mathematics skills for 5-6-year-old children. The bachelor’s paper contains 47 pages it includes 10 pictures and 2 tables, 43 bibliography units. The bachelor’s paper consists of 2 chapters. The first chapter deals with analysing different author’s cognitions about mathematics skills and developing them in pre-school, the importance of physical activities in promoting mathematics skills, as well as regularities in development of 5-6-year-old children. In the second chapter promoting the acquiring mathematics skills is researced through physical activities. The chapter reveals the estimation of children, pedagogic activities, the summary and analysis of the data, draws conclusions of the research. Key words: mathematics skills, physical activities, preschooler. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Izglītības zinātnes | |
dc.subject | matemātiskās | |
dc.subject | prasmes | |
dc.subject | pirmsskolēns | |
dc.subject | fiziskās aktivitātes | |
dc.title | 5- 6 gadīgo bērnu matemātisko prasmju apguves veicināšana fiziskajās aktivitātēs | |
dc.title.alternative | Promoting mathematical skills of 5 - 6 year olds in physical activity | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |