Video blogu veidošana vidusskolēnu publiskās runas prasmju pilnveidei angļu valodas optimālā līmeņa mācību stundās
Author
Logvina, Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Latkovska, Evija
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Šī pētījuma mērķis ir izpētīt, kā video blogu veidošana angļu valodas stundās, vidusskolas optimālā līmeņa klasē ietekmē skolēnu publiskās uzstāšanās spējas. Šis pētījums tika veikts vienā no Bauskas vidusskolām. Pētījuma izlase bija 15 11. klases skolēni. Lai sasniegtu mērķi, tika veikts gadījuma pētījums. Tika izmantotas šādas datu vākšanas metodes: skolēnu publisko uzstāšanos analīze un novērtēšana (publiskā runa klases ietvaros un video bloga formātā), anketēšana (aizpilda skolēni) un divu valodu skolotāju intervijas. Tika atklāts, ka video blogu veidošana uzlabo skolēnu publiskās uzstāšanās prasmes, ko var secināt vadoties pēc skolēnu vērtējumiem un viņu pašu refleksijas. Šis pētījums atklāja, ka nepieciešami turpmāki pētījumi, lai pierādītu video blogu efektivitāti publiskās runas attīstīšanā ilgtermiņā un arī ārpus svešvalodu stundu konteksta. This study aims to explore the impact of creating video blogs on the public speaking skills of secondary school students at optimal level English lessons. This research was conducted in one of the secondary schools in Bauska. The research sample was 15 Grade 11 students. To achieve the goal, a case study was conducted, using the following data collection methods: analysis and evaluation of students' public speaking (both in-class and via video blogging), questionnaires (completed by students), and interviews with two language teachers. It was found that the creation of video blogs improves students' public speaking skills, as evidenced by their grades and self-reflections. This study revealed the need for further research to show the efficacy of video blogs in the long-term improvement of speaking skills, both within and outside of the context of foreign language classes.