• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Eiropas Digitālās inovācijas centra mārketinga komunikācijas analīze: digitalizācijas procesu veicināšana mikro un mazajiem uzņēmumiem

Thumbnail
View/Open
303-103478-Ose_Evija_ev12042.pdf (1.214Mb)
Author
Ose, Evija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba “Eiropas Digitālās inovācijas centra mārketinga komunikācijas analīze: digitalizācijas procesu veicināšana mikro un mazajiem uzņēmumiem”, mērķis ir noskaidrot kāda ir mārketinga komunikācija un tās rīki, kas tiek izmantoti, lai veicinātu digitalizācijas procesus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, balstoties uz mārketinga komunikācijas teorētiskajiem aspektiem. Bakalaura darbs sastāv no trīs galvenajām daļām - teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās. Teorētiskajā daļā ir aprakstīta teorija par mārketingu, ideju mārketingu, ideju mārketinga komunikācijas kompleksu, sociālo mediju nozīmi ideju mārketingā un uzmanības ekonomikas fenomenu un nozīmi. Metodoloģiskajā daļā ir aprakstītas pētniecības metodes – kvantitatīvā un kvalitātīvā. Empīriskajā daļā ir aprakstīti iegūtie dati atbilstoši to iegūšanas metodei. Noslēgumā ir izdarīti secinājumi, kur apkopotas darba gaitā iegūtās galvenās atziņas, kā arī sagatavoti priekšlikumi.
 
The aim of the bachelor thesis " Marketing communication analysis of European Digital Innovation Hub: promoting digitalization processes for micro and small enterprises" is to find out what marketing communication is and what tools are used to promote digitalization processes in micro and small enterprises, based on the theoretical aspects of marketing communication. The bachelor thesis consists of three main parts: theoretical, methodological, and empirical. The theoretical part describes the theory of idea marketing, the idea marketing communication complex, the role of social media in idea marketing and the phenomenon and importance of the attention economy. The methodological part describes the research methods. The empirical part describes the data collected according to the method of data collection. Finally, conclusions are drawn, summarizing the main findings of the work, as well as proposals.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69184
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV