• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Viesnīcu zīmolu komunikācija digitālajā vidē, izmantojot Grand Poet Hotel, Radisson Blu Conference & Spa Hotel un Baltic Beach Hotel & Spa piemēru analīze

Thumbnail
View/Open
303-103617-Galuzo_Julija_jg21074.pdf (1.661Mb)
Author
Galuzo, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma "Viesnīcu zīmolu komunikācija digitālajā vidē, izmantojot Grand Poet Hotel, Radisson Blu Conference & Spa Hotel un Baltic Beach Hotel & Spa piemēru analīze" sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas, secinājumiem un pielikumiem. Šajā pētnieciskajā darbā tiek izskatīta problēma par tiešsaistes komunikācijas lomu viesnīcu zīmolu vadībā, īpaši attiecībā uz attēlu un asociāciju analīzi, sociālo tīklu lietotāju un vietņu apmeklētāju radīto apmierinātību un atsauksmēm par katru no izvēlētajām viesnīcām. Darba mērķis ir izpētīt digitālās komunikācijas lomu viesnīcu segmentā, sevišķi fokusējoties uz “Grand Poet Hotel”, “Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel” un “Baltic Beach Hotel & Spa”, lai analizētu, kā sociālie tīkli un tiešsaistes kanāli ietekmē apmeklētāju uztveri, zīmola saziņu. Bakalaura darbs ietver 3 nodaļas: pirmajā nodaļā tiek apskatīti teorētiskie zīmola elementi, tādi kā identitāte, funkcijas, zīmola un patērētāju komunikācija; otrajā nodaļā metodoloģija, un trešajā nodaļā tiek aplūkoti aptaujas un intervijas dati, un, kontentanalīze.
 
The bachelor thesis "Digital communication of hotel brands through case studies of Grand Poet Hotel, Radisson Blu Conference & Spa Hotel and Baltic Beach Hotel & Spa" contains an introduction, theoretical, methodological, empirical part, conclusions and appendices. This research work explores the role of online communication in hotel brand management, in particular in terms of image and association analysis, satisfaction generated by social network users and website visitors, and reviews of each of the selected hotels. The aim of this research is to investigate the role of digital communication in the hotel segment, with a particular focus on “Grand Poet Hotel”, “Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel” and “Baltic Beach Hotel & Spa”, to analyze how social networks and online channels influence visitor perception, brand communication. The Bachelor thesis consists of 3 chapters: the first chapter deals with the theoretical elements of the brand such as identity, functions, brand, and consumer communication; the second chapter deals with methodology and the third chapter deals with survey and interview data, and content analyze.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/69200
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV