AS "MADARA Cosmetics" zīmola komunikācija sociālo mediju platformā "TikTok" un auditorijas iesaistes analīze 2023.gadā
Author
Kirejeva, Rianda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “AS “MADARA Cosmetics” zīmola komunikācija sociālo mediju platformā “TikTok” un auditorijas iesaistes analīze 2023. gadā”. Pētījuma mērķis ir izprast zīmola atpazīstamību, auditorijas uztveri un mijiedarbības veidus, kā arī sniegt ieteikumus zīmola komunikācijas uzlabošanai. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba ietvaros tiek veikts teorētiskās informācijas apkopojums, izmantojot zīmola vadības un komunikācijas teorijas, un empīriskā analīze, izmantojot kvantitatīvo satura analīzi, fokusgrupas interviju un interviju, balstoties uz uzņēmuma “TikTok” publikācijām laika periodā no 2023. gada 1. janvāra līdz 31. decembrim. Pētījumā tiek apkopoti un analizēti dati par AS “MADARA Cosmetics” zīmola komunikāciju un auditorijas iesaisti, identificējot gan pozitīvās, gan negatīvās tendences. Pētījuma rezultāti sniedz vērtīgu ieskatu zīmola pozicionējumā un auditorijas uztverē, identificējot, kas atbilst auditorijas interesēm. Bachelor thesis topic is “JSC “MADARA Cosmetics” brand communication on social media platform “TikTok” and audience engagement analysis per year 2023”. The aim of this research is to understand brand recognition, audience perception, and interaction methods, as well as to provide recommendations for improving brand communication. To achieve the set goal, the theoretical information is compiled within the framework of the work using brand management and communication theories, and empirical analysis is conducted using quantitative content analysis, focus group interview, and individual interview based on the company’s “TikTok” publications from January 1, 2023, to December 31, 2023. The study collects and analyzes data on JSC “MADARA Cosmetics” brand communication and audience engagement identifying both positive and negative trends. The results of the study provide valuable insights into brand positioning and audience perception, identifying what corresponds to the interests of the audience.