Zīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs
Author
Mize, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu personifikācija kā stratēģisks komunikācijas rīks: “Kārums” piemērs”. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt zīmola personifikācijas izmantošanu mūsdienu mārketinga stratēģijās, tā lomu reklāmā uzņēmumam “Kārums”. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmola raksturojumu, identitāti un tēlu, atpazīstamību, personības pieeju, vēstījumu, vizuālo komunikāciju, mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos un zīmola personifikāciju. Par pētījuma metodēm izmantota daļēji strukturēta intervija ar zīmola pārstāvi, aptauja ar patērētājiem un kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze ar zīmola sociālo mediju profiliem. The topic of bachelor thesis is " Brand personification as a strategic communication tool: The example of "Kārums". The aim of the thesis is to study and analysis the use of brand personification in modern marketing strategies, its role in advertising for the company "Kārums". The theoretical part deals with the theory of brand characteristics, identity and image, recognition, personality approach, message, visual communication, marketing communication, marketing communication on social networks and brand personification. The research methods used are semi-structured interview with the brand representative, survey with consumers and qualitative and quantitative contingency analysis with the brand's social media profiles.