Riga Fashion Week mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook laika posmā no 2024.gada marta līdz 12.aprīlim
Author
Karlsone, Daniela Elizabete
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir "Riga Fashion Week mārketinga komunikācija sociālajos tīklos Instagram un Facebook laika posmā no 2024.gada 5.marta līdz 12.aprīlim". Darba mērķis ir izpētīt sociālo tīklu lomu un ietekmi uz RFW mārketinga komunikāciju, novērtējot vizuālo komunikāciju un tās nozīmi sociālajos tīklos Instagram un Facebook, kā arī analizējot mērķtiecīgas reklāmas izmantošanas efektivitāti un to ietekmi uz satura redzamību. Darba izvirzītā pētnieciskā problēma ir noskaidrot, vai Riga Fashion Week komunikācija sociālajos medijos Instagram un Facebook ir pietiekami veiksmīga veids, lai veicinātu pasākuma atpazīstamību un auditorijas iesaisti. Pētījuma mērķis ir izpētīt sociālo tīklus ietekmi uz RFW mārketinga komunikāciju, analizēt dominējošos satura veidus RFW mārketingā sociālajos tīklos, kā arī identificēt veiksmīgus piemērus RWF sociālo tīklu mārketinga stratēģijā. Bakalaura darbā ir ievads, teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Pētījuma veikšanai izmantotas kvalitatīvās metodes- intervijas ar pasākuma organizatoru un dalībnieku, un sociālo tīklu vizuālā satura analīze, kvantitatīvā metode - aptauja. Pamatojoties uz darba teorētiskajā daļā izmantoto literatūru un empīriskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, tika izdarīti secinājumi. The theme of the bachelor's work is “Riga Fashion Week marketing communication on social media platforms Instagram and Facebook from March 5, 2024 to April 12, 2024” The work aims to explore the role and impact of social networks on RFW's marketing communications, assessing visual communication and its role on social networks Instagram and Facebook, and analyzing the effectiveness of targeted advertising use and their impact on content visibility. The research challenge is to find whether Riga fashion Week's social media communication on Instagram and Facebook is successful enough to boost the event's visibility and audience engagement. The research aims to explore the impact of social networks on RFW marketing communications, analyze dominant types of content in RFW marketing on social networks, and identify successful examples in RWF's social networking marketing strategy. The Bachelor's work has an introduction, theoretical, methodological and empirical part. Qualitative methods were used for the research - interviews with the organiser and participant of the event and analysis of visual content of social networks, quantitative methods used - survey. On the basis of the literature used in the theoretical part of the work and the results obtained in the empirical part, conclusions were drawn.